Klacht Ditistv.nl: Kastje retour gestuurd maar niets meer terug ontvangen en maar beloven dat het wordt geleverd. Maar niets komt

# 197216
Richard

Kastje retour gestuurd ik zou een nieuwe krijgen omdat die van mij kapot was en maar bellen en via Facebook en via hun een ticket sturen maar er komt niets ze hebben me nu ook geblokkeerd ik kan hun niet meer bereiken dit is triest van woorden

Of mijn geld terug of een nieuw kastje en problemen oplossen

Ditistv.nl
    Goedemiddag meneer Poolen,

Het is jammer om te horen dat je retour zending nog niet in goede orde is afgehandeld. Onze excuses daarvoor.

Nul order 100048267 is de omruiling van de je retour, deze is op 8 oktober aangemaakt, maar kon echter reeds nog niet klaargemaakt worden bij voor zending. Dit vanwege nalevering van producten die daarvoor nodig zijn.

Ik kan op het moment nog geen uitspraak doen over de leveringen daarvan, aangezien ik, na navraag, hier nog geen terugkoppeling over heb ontvangen. Echter zullen we je op de hoogte houden via ons ticket systeem, zie onderstaande ticket.

Ik hoop u voor nu voldoende te hebben geïnformeerd over de stand van zake, we houden je op de hoogte.

Met Vriendelijke Groet,

Laura Lallie
    DIT is TV Serviceteam

ticket: TBV-58179

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?