Klacht Ditistv.nl: Kreeg een box van een oude Batch, natuurlijk nu al stuk na maanden wachten op een box

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 185887
Gebruiker
Janssen
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Nou, na maanden te wachten op een box, had ik hem ontvangen. Omdat ze pas een nieuwe batch hebben ontvangen van nieuwe boxen, heb ik denk ik er een van een oude batch ontvangen.
Alleen maar problemen ermee, tickets aangemaakt, zou doorgestuurd worden, maar niets meer vernomen, ze reageren er ook al niet meer op. Dus de belofte dat ze het gaan oplossen zie ik bij mij nog niet gebeuren. Wat een gezeik gehad met die box, en kan al een hele tijd niets meer kijken. Angelique heeft ook weinig begrip.

Voor de 3e keer hebben ze het doorgegeven naar hun "Afdeling" maar hoor alweer niets meer. Dot bedrijf gaat gewoon door op dezelfde voet. Schandalig dat dit kan.

De oplossing

Oplossing of geld terug, ben wel klaar met die ellende ban Dit is tv.

9 reacties

  1. Auteur
    Janssen
    Datum
    Nu worden zelfs mijn aangemaakte Tickets verwijderd door Ditistv.nl, zodat niemand mijn tickets kan zien en kan worden geholpen.
  2. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    Beste Hans,

    Via https://ditistv.nl/awrma/guest_rma/view/id/498A0E6E57E256F343464/?SID=aif8gpfumvbep5qd6tqtvvcpv3&___store=nl

    Vind u uw retourformulier.

    Als u de box terugstuurt zullen wij een nieuw Box sturen en hopelijk hiermee uw problemen oplossen.

    Groet,

    Laura

    DIT is TV serviceteam
  3. Auteur
    Janssen
    Datum
    Heb de box kunnen opsturen, maar ik wil deze klacht nog niet beoordelen of sluiten want ik wil eerst zien dat ik een NIEUW pakket opgestuurd krijg.

    En wat ook erg vervelend is, ik krijg een kapotte box opgestuurd, en dan moet ik ook nog de verzendkosten betalen?!
  4. Auteur
    Janssen
    Datum
    RMA FK-100046154 – Geannuleerd

    Beginnen we weer..?
  5. Auteur
    Janssen
    Datum
    Het zou een "Miscommunicatie" zijn, ze snapper er zelf niets van, en heb gevraagd wanneer mijn box komt of wat dan ook, maar krijg geen reactie meer.
  6. Auteur
    Janssen
    Datum
    Nog steeds niets meer vermomen en ze nemen ook geem contact meer op. De belofte dat ze het zouden oplossen allemaal is dus gebaseerd op gebakken lucht. Als ik niets meer verneem zal ik stappen gaan ondernemen.
  7. Auteur
    Janssen
    Datum
    Aan Consumentenbond: KLACHT NIET OPGELOST
  8. Auteur
    Janssen
    Datum
    Geachte,

    Uw box wordt vastgehouden om te kijken wat de opties zijn omtrent een terugbetaling. Dit heb ik vernomen van het distributiecentrum. U krijgt zo snel mogelijk bericht van ons.

    Met vriendelijke groet,

    Mels
    DIT is TV helpdesk

    -

    Kan dit nog vreemder en vager? Gekker kan het wel met dit bedrijf.
  9. Auteur
    Janssen
    Datum
    Niets vernomen, niet opgelost.

    Aangiften gedaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Janssen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen