Klacht Ditistv.nl: Leveren van bestelde product en het slecht functioneren aangekocht kastje

Nvt

Op 8 Juli 2515 kastje aangekocht a 149€ bij dit bedrijf maar heeft eigenlijk nooit goed gefunctioneerd zoals men beschreef je moet universitair. Geleerd hebben voor de bieding..maar door de kosten van het bellen zo gelaten .Maar nu was dat allemaal inorde en kon je de software kopen a 45 €. waarmee dit opgelost zou zijn . Dus op 28 Juli dit extra pakket gekocht en zoals GEZEGT op tv bij kassa gebeld gemaild en het zou dus afgelopen wee of volgende week wordt het geleverd. De oplossing voor mij is of leveren binnen deze termijn en anders al mijn geldt terug dus van alles wat ik gekocht heb.
Ik heb deze week in het telefoongesprek is dat dit niet klantvriendelijk is en ik een onbehagelijk gevoel heb dat ze binnen een paar dagen failliet zijn zijn we allemaal ons geld kwijt aan de telefoon beloven ze alles maar er gebeurt helemaal niets

Ditistv.nl
    Goedemiddag,

Hierbij laat ik u weten dat uw bestelling 100047101 - 3 maanden premium deze week uitgeleverd wordt. Dit heeft op zich moeten wachten vanwege een vertraagde levertijd van onze box bestelling uit het buitenland.

Uw bestelling heb ik voorrang geven en zal u deze week nog via de mail ontvangen.

Ik hoop u voor nu voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er vragen zijn stel ze dan gerust.

Met Vriendelijke Groet,

Laura Lallie