Opgelost door Ditistv.nl: Levering nieuwe hardware + klachtafhandeling van oude box

Erwin Feijer

1,5 jaar na aanschaf 1e box begon deze kuren te vertonen.
Hoevaak de storing ook werd gemeld, de reactie was altijd: "ik heb om een update gevraagd van de betreffende afdeling" of "een standaard verwijzing naar het opnieuw imagen van de dit is tv box".
2x een poging gewaagd telefonisch contact te krijgen. En zonder iemand gesproken te hebben wel 80 euro lichter.
Als je daar vervolgens een "ticket" of klacht over meld (niet zozeer over het geld, maar het feit dat ik iemand wil spreken, niks noppes aan reactie.

Uiteindelijk gesproken met een heer of dame via de mail en messenger.
Een en ander is daar uit gesproken. Maar de medewerkers weter letterljk van toeten noch blazen.
Het enig zinvolle was de uitkomst dat ik wel een oud (het eerste model kastje) had. Daar kon ik mij wel in vinden. En kreeg een aanbod om met korting een nieuw kastje te bestellen.
Omdat de eerste levering 1,5 jaar geleden wel op tijd kwam. Geen twijfel gehad om deze te bestellen. Nog steeds niet geleverd!

Leveren nieuwe kastje!
En ik wil ook een oplossing voor mijn oudere kastje, zodat deze weer gaat functioneren! En blijft functioneren! En niet om de haverklap opnieuw ge-imaged moet worden.
En ik wil mijn opgestuurde SD kaartje van mijn oude kastje terug! Met een juist BLIJVEND werkend Operating systeem!

DIT is TV B.V.
    Wilhelminasingel 64
    6221BK Maastricht

Maastricht, 29 augustus 2016

Geachte heer Feijer,

Tot onze grote spijt hebben wij moeten concluderen dat wij uw aangegeven klacht nog niet hebben kunnen verwerken en afhandelen. Dit is niet correct en hier bieden wij onze oprechte excuses voor aan.

Wij kunnen ons goed voorstellen dat DIT is TV in de afgelopen periode op z’n minst voor irritatie heeft gezorgd en uw consumentenvertrouwen heeft geschaad. Dit rekenen wij ons zeer aan.

Achter ieder probleem schuilen excuses en oorzaken, maar wij kunnen ons voorstellen dat u hier niet op zit te wachten. En dat hoeft ook niet.

Het enige dat telt is dat wij uw probleem zo snel mogelijk oplossen. De laatste periode hebben wij alle zeilen bijgezet en hebben wij onze bedrijfsvoering drastisch veranderd. Voor de laatste keer vragen wij uw geduld en verzoeken wij u ons maximaal 14 dagen de tijd te geven om uw probleem te verhelpen. Wij gaan uiteraard ons best doen om u eerder te helpen.

Wellicht gelooft u niet in beloften, laat dan onze daden voor zich spreken.

DIT is TV B.V.
    Contactnummer: 0900 - 2010000 €1,- per gesprek

Goedemiddag meneer Feijer,

Hierbij laat ik u weten dat uw bestelling 100047573 deze week verzonden gaat worden. Dit heeft op zich moeten wachten vanwege een vertraagde levertijd van onze box bestelling uit het buitenland.

Deze levering wordt 30-8-2016 bij ons afgeleverd. Zodra deze binnen gaan we direct leveren en kun je deze dus deze week thuis verwachten.

Verder betreffend uw retour zending, daar zal ik voor u achter aangaan.

Ik hoop u voor nu voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er vragen zijn stel ze dan gerust.

Met Vriendelijke Groet,

Laura Lallie
    DIT is TV Serviceteam
    Geachte mevrouw Lallie,
    In bovenstaande reactie, de 2e alinea, geeft u aan dat ik mijn box de afgelopen week kon verwachten.
    Helaas heb ik mijn box nog niet mogen ontvangen.
    Zojuist heb ik nog gecontroleerd of mijn bestelling reeds verzonden is. Helaas..
    Ik wil best vertrouwen hebben, maar het wordt mij niet makkelijk gemaakt.
    Wel heb ik een nieuwe SD kaart gekregen voor mijn "oude" box. Helaas is deze na installatie weer vastgelopen en onbruikbaar met de Speed software.
    Groet
    E. Feijer
    Geachte heer Feijer,

Ik kan u bevestigen dat wij op dit moment de laatste achterstallige orders verzenden. Wat betekent dat u mocht u de bestelling nog niet hebben ontvangen uiterlijk deze binnen een paar dagen in huis heeft.

Laura Lallie
    Geachte mevrouw Lallie,
    Binnen een paar dagen, daar zou ik dan onder verstaan: 8, 9, 10 of 12 september (zondag levert DHL niet).
    Maar de box nog steeds niet ontvangen.
    Status op website is onveranderd, wat betekent dat ik hem vandaag of morgen ook niet krijg.
    Dit is de 3e keer dat ik hem "binnen enkele dagen kan verwachten". Maar jullie leveren niet.
    Zou u er nu serieus werk van willen maken alstublieft? En mij niet afschepen met het antwoord, ze worden uitgeleverd!
    Bestelling 100047573.
    Beste Erwin,

We vinden het erg vervelend dat je de afgelopen tijd zo'n negatieve ervaringen hebt gehad met DIT is TV.

We hebben je 2K Box ge-upgrade naar een 4K Box; deze wordt morgen verzonden.

Groet,

Laura

DIT is TV servicedesk.
    Erwin Feijer
    Keurig opgelost. Hij werkt fantastisch.