Klacht Ditistv.nl: Levering van bestelling

sloof002

Op 31 Juli heb ik een bestelling gedaan bij "dit is tv" .Het is nu 25 Augustus en tot op heden niks mogen ontvangen. Als ik contact zoek met het bedrijf dan heb ik het gevoel dat ik aan het lijntje word gehouden. Telkens wordt gezegd dat zij verwachtën op korte termijn te gaan leveren maar kunnen geen datum noemen.Mijn vertrouwen dat het goed gaat komen is reeds ver gedaald.

Zo spoedig mogelijke levering of het betaalde bedrag retour !

DIT is TV B.V.
    Wilhelminasingel 64
    6221BK Maastricht

Maastricht, 29 augustus 2016

Geachte heer Sloof,

Tot onze grote spijt hebben wij moeten concluderen dat wij uw aangegeven klacht nog niet hebben kunnen verwerken en afhandelen. Dit is niet correct en hier bieden wij onze oprechte excuses voor aan.

Wij kunnen ons goed voorstellen dat DIT is TV in de afgelopen periode op z’n minst voor irritatie heeft gezorgd en uw consumentenvertrouwen heeft geschaad. Dit rekenen wij ons zeer aan.

Achter ieder probleem schuilen excuses en oorzaken, maar wij kunnen ons voorstellen dat u hier niet op zit te wachten. En dat hoeft ook niet.

Het enige dat telt is dat wij uw probleem zo snel mogelijk oplossen. De laatste periode hebben wij alle zeilen bijgezet en hebben wij onze bedrijfsvoering drastisch veranderd. Voor de laatste keer vragen wij uw geduld en verzoeken wij u ons maximaal 14 dagen de tijd te geven om uw probleem te verhelpen. Wij gaan uiteraard ons best doen om u eerder te helpen.

Wellicht gelooft u niet in beloften, laat dan onze daden voor zich spreken.

DIT is TV B.V.
    Contactnummer: 0900 - 2010000 €1,- per gesprek
    Goedemorgen meneer Sloof,

Hierbij laat ik u weten dat uw bestelling 100047201 deze week verzonden gaat worden. Dit heeft op zich moeten wachten vanwege een vertraagde levertijd van onze box bestelling uit het buitenland.

Deze levering wordt 30-8-2016 bij ons afgeleverd. Zodra deze binnen gaan we direct leveren en kun je deze dus deze week thuis verwachten.

Ik hoop u voor nu voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er vragen zijn stel ze dan gerust.

Met Vriendelijke Groet,

Laura Lallie
    DIT is TV Serviceteam
    sloof002
    Dank u wel voor de reactie.Ik hoop oprecht dat de belofte nu wordt nagekomen.
    Ik ga het deze week afwachten.
    Robert Sloof
    Beste Robert,

Om sneller en tegen een voordeligere prijs aan u te kunnen leveren hebben wij bij onze leverancier een grote bestelling geplaatst. Deze bestelling had in april al in ons magazijn moeten liggen. Door allerlei problemen bij de leverancier is de voorraad pas deze week binnen gekomen. Dit heeft er toe geleid dat sommige van u langer dan u van ons gewend bent heeft moeten wachten op uw bestelling en uw retour betaling. Dit is niet goed te praten. Wij willen van dit moment gebruik maken om aan alle mensen die nu en in het verleden hier last van hebben gehad onze oprechte excuses aan te bieden.

Gelukkig kunnen wij u melden dat we inmiddels zijn begonnen met de uitlevering. Door de achterstanden kan het zijn dat sommige van u nog een paar dagen geduld moeten hebben alvorens u kunt genieten van alle films en series. De meeste van u zullen echter vandaag of morgen hun bestelling in huis krijgen.

Nogmaals onze excuses voor de vertraging, wij zullen het binnenkort goed met u maken!

U zult via een privé bericht uw T&T code van de zending ontvangen.

Laura Lallie