Klacht Ditistv.nl: Misleidende verkoop

ikbenerookbij

Herhaaldelijk heb ik mijn klacht bij dit is tv aangegeven namelijk het zo mooi voorgeschotelde premium pakket werkt niet zenders zijn niet in HD kwaliteit terwijl dat wel word aangeven, kastje hangt steeds vast het beeld bevriest gewoon , de snelheid van de zenders is heel langzaam ook dit word aangeven dat het een snel 4 K kastje is.

Gewoon mijn geld terug of een compensatie.
Maar als ik hier de berichten lees heb ik weinig hoop hierin.

Ditistv.nl
    Beste John,

Mijn excuses voor de ontstane situatie. U kunt via onderstaande link uw box retourneren. Wij zullen deze dan of repareren of vervangen.

Laura Lallie

ikbenerookbij
    Ik heb uw al div keren gesproken via facebook omdat daar wel op gereageerd werd.
    het is in middels een paar maanden verder en nu krijg ik wel te horen om het op te sturen , echter is en was mijn vraag voor het resterend geld terug.
    Ditistv.nl
    Beste John,

Uw bestelling valt reeds lange tijd buiten de bedenktijd om het product terug te sturen. Mocht het niet functioneren heeft u natuurlijk recht op garantie. Dit kan betekenen dat uw product wordt gerepareerd of vervangen.

Dit kan via onderstaande link:

Laura Lallie
    ikbenerookbij
    Ondanks het herhaaldelijk aangeven van mijn klacht bij ditistv ivm het stil staan van mijn beeld,en het zeer langzaam reageren van de zenders, moest ik het kastje opsturen echter is mijn kastje niet kapot maar is het systeem wat zij leveren niet goed,ik voel me daarom misleid conform wat zij wel aanprijzen
    ikbenerookbij
    Niet tot een bevredigend opgelost , geen enkele compensatie.
    Er zijn al tal van klachten niet goed opgelost van ditistv dit bedrijf neemt de klant niet serieus !
    Wij zullen dit blijven kenbaar maken op de sociaal media

ikbenerookbij

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?