Opgelost door Ditistv.nl: Na 2 maanden me bestelling nog noet ontvangen!!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 183180
Gebruiker
Barry
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Hey dit is tv!!

2 maanden geleden een box besteld maar nog steeds niks ontvangen!
Naar meerdere malen telefoon gesprekken lange wachttijden en 50€ aan belkosten verder.
Kreeg ik vandaag 29-08-2016 medewerker Tim aan de lijn ik deed weer mezelfde zegje!
Goeie dag met Barry Heckman ik heb een box bij jullie besteld op 19 juni 2016 met 6-8 leverdagen inmiddels zijn we 2 maanden verder en wat telefoontjes! Nou meneer ik kan u verzekeren dat ie aankomende week binnenkomt bij u de bestelling is eindelijk binnen!
Dus ik onderbreek de beste man met: dat hoor ik nu al voor de vijfde keer ben er eigenlijk een beetje klaar mee! Waarop er gezegd word prima dan niet! Kijk dat klinkt toch als top service ik verwacht dat ik deze week me bestelling in huis heb anders wil ik me geld terug waardeloze klantenservice!
M.v.g.

Barry Heckman
Bestelling nummer 100046435

De oplossing

Deze week levering zoals beloofd en anders geld terug!!!

3 reacties

  1. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    Goedemorgen meneer Heckman,

    Hierbij laat ik u weten dat uw bestelling 1100020841 eraan gaat komen. Dit heeft op zich moeten wachten vanwege een vertraagde levertijd van onze box bestelling uit het buitenland.

    Deze levering wordt 30-8-2016 bij ons afgeleverd. Zodra deze binnen komt gaan we direct leveren en wordt ook uw pakket verzonden. U ontvangt nog een verzendbevestiging hiervan.

    Mocht het zo zijn dat het deze week niet meer wordt meegenomen door onze verzenders, dan wordt het de week erna direct opgepakt. De voorraad is groot genoeg, om alle openstaande orders af te werken.

    Ik hoop u voor nu voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er vragen zijn stel ze dan gerust.

    Met Vriendelijke Groet,

    Laura Lallie
    DIT is TV Serviceteam
  2. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    Beste Barry,

    Om sneller en tegen een voordeligere prijs aan u te kunnen leveren hebben wij bij onze leverancier een grote bestelling geplaatst. Deze bestelling had in april al in ons magazijn moeten liggen. Door allerlei problemen bij de leverancier is de voorraad pas deze week binnen gekomen. Dit heeft er toe geleid dat sommige van u langer dan u van ons gewend bent heeft moeten wachten op uw bestelling en uw retour betaling. Dit is niet goed te praten. Wij willen van dit moment gebruik maken om aan alle mensen die nu en in het verleden hier last van hebben gehad onze oprechte excuses aan te bieden.

    Gelukkig kunnen wij u melden dat we inmiddels zijn begonnen met de uitlevering. Door de achterstanden kan het zijn dat sommige van u nog een paar dagen geduld moeten hebben alvorens u kunt genieten van alle films en series. De meeste van u zullen echter vandaag of morgen hun bestelling in huis krijgen.

    Nogmaals onze excuses voor de vertraging, wij zullen het binnenkort goed met u maken!

    U zult via een privé bericht uw T&T code van de zending ontvangen.

    Met vriendelijke groet,

    Laura Lallie
  3. Auteur
    Barry
    Datum
    Hey dit is tv!

    Nou eindelijk! Top dat ie binnen een aantal dagen binnenkomt!
    Ik hoop dat jullie je er nu aan zullen houden! Hoop em zo snel mogenlijk te hebben!
    Nog een tip van mij aan jullie.
    Houd je klanten voortaan op de hoogte als er een bestelling lang op zich laat wachten scheelt een hoop telefoontjes een hoop kwaaie mensen.
    Jullie schieten er niks mee op en wij klanten al helemaal niet had jullie een hoop ellende kunnen schelen( op tv komen bij kassa bijv.)

    M.v.g. B.Heckman

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Barry
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen