Klacht Ditistv.nl: Na 3 dagen geanulleerd, geen geld terugstoren.

Edis

Na aanschaf van de Dit is TV Box heeft ik een wettelijke bedenktijd van 14 dagen over mijn aankopen. Na 3 dagen heb ik geanulleerd en wil mijn geld terug , maar Dit is TV Box
wil het geld niet terugstorten 149 euro.
Ik heb met hun gesproken op 14-08-15 aan de telefoon en mail en begrepen van hun dat leiding gevende alles is opgelost en dat mijn geld zo spoedig mogelijk terugstorten, maar tot vandaag geen geld.
TICKET ID : YSX-13855.

Wil mijn geld terugstorten.

Ditistv.nl
    Geachte heer/mevrouw Bonafacia,

Mijn collega van de klantenservice heeft uw ticket reeds beantwoord. Wij hebben de financiële administratie gevraagd voor u na te kijken of de opdracht tot terugbetaling inmiddels is verwerkt.
    U kunt in het ticket hiervan op de hoogte worden gehouden.

YSX-13855

Angelique Staal Manager DIT is TV helpdesk
    Edis
    Ik heb nog geen geld op mijn bankrekening , en hoef niet op de hoogte te worden gehouden op het Ticket 20 gemails achter de rug . Maar mijn geld terugstorten !!!!! Dan zie ik vanzelf op mijn bankrekening.
    Groet,
    Ditistv.nl
    Geachte heer/mevrouw Bonafacia,

Ik zal u middels het genoemde ticket op de hoogte houden van de reactie van de financiële administratie.

Angelique Staal Manager DIT is TV helpdesk
    Edis
    Ik heb mijn geld nog niet gekregen!!!
    Een hele slechte bedrijf DIT Is TV .B.V.

Edis

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?