Klacht Ditistv.nl: Na 3 dagen geanulleerd, geen geld terugstoren.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 125544
Gebruiker
Edis
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Na aanschaf van de Dit is TV Box heeft ik een wettelijke bedenktijd van 14 dagen over mijn aankopen. Na 3 dagen heb ik geanulleerd en wil mijn geld terug , maar Dit is TV Box
wil het geld niet terugstorten 149 euro.
Ik heb met hun gesproken op 14-08-15 aan de telefoon en mail en begrepen van hun dat leiding gevende alles is opgelost en dat mijn geld zo spoedig mogelijk terugstorten, maar tot vandaag geen geld.
TICKET ID : YSX-13855.

De oplossing

Wil mijn geld terugstorten.

4 reacties

  1. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Bonafacia,

    Mijn collega van de klantenservice heeft uw ticket reeds beantwoord. Wij hebben de financiële administratie gevraagd voor u na te kijken of de opdracht tot terugbetaling inmiddels is verwerkt.
    U kunt in het ticket hiervan op de hoogte worden gehouden.

    YSX-13855

    Met vriendelijke groet,
    Angelique Staal Manager DIT is TV helpdesk
  2. Auteur
    Edis
    Datum
    Ik heb nog geen geld op mijn bankrekening , en hoef niet op de hoogte te worden gehouden op het Ticket 20 gemails achter de rug . Maar mijn geld terugstorten !!!!! Dan zie ik vanzelf op mijn bankrekening.
    Groet,
  3. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Bonafacia,

    Ik zal u middels het genoemde ticket op de hoogte houden van de reactie van de financiële administratie.

    Met vriendelijke groet,
    Angelique Staal Manager DIT is TV helpdesk
  4. Auteur
    Edis
    Datum
    Ik heb mijn geld nog niet gekregen!!!
    Een hele slechte bedrijf DIT Is TV .B.V.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Edis
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen