Klacht Ditistv.nl: Na betaling geen levering,conform afspraak. Zit al meer als 1 maand te wachten op levering van DitisTv.nl

joost

Er wordt helemaal niet geleverd door bedrijf DitisTv.nl .
De levertijd zou 6 tot 8 werkdagen zijn maar geen reactie op mijn 2 verzoeken. Zit al meer als een maand te wachten. Wil wel levering of direct mijn geld 219 euro retour storten. heb al 2x de klacht gemeld bij Klachtencompas.
Het is een wanorganisatie als je de leveringen bekijkt op google. Wie stopt dit bedrijf ,want het maakt alleen maar slachtoffers. Wie doet er wat aan ?

Zit zonder Tv al een maand lang omdat er niet geleverd word door Ditistv.nl
In afwachting,
ACM Bouten Molenstraat 6-A5 Helden 5988EP tel 077-3073756

Met spoed leveren of direct mijn geld van 219 euro retour storten.

Ditistv.nl
    DIT is TV B.V.
    Wilhelminasingel 64
    6221BK Maastricht

Maastricht, 23 augustus 2016

Geachte heer Bouten,

Tot onze grote spijt hebben wij moeten concluderen dat wij uw klacht nog niet hebben kunnen verwerken en afhandelen. Dit is niet correct en hier bieden wij onze oprechte excuses voor aan.

Wij kunnen ons goed voorstellen dat DIT is TV in de afgelopen periode op z’n minst voor irritatie heeft gezorgd en uw consumentenvertrouwen heeft geschaad. Dit rekenen wij ons zeer aan.

Achter ieder probleem schuilen excuses en oorzaken, maar wij kunnen ons voorstellen dat u hier niet op zit te wachten. En dat hoeft ook niet.

Het enige dat telt is dat wij uw probleem zo snel mogelijk oplossen. De laatste periode hebben wij alle zeilen bijgezet en hebben wij onze bedrijfsvoering drastisch veranderd. Voor de laatste keer vragen wij uw geduld en verzoeken wij u ons maximaal 14 dagen de tijd te geven om uw probleem te verhelpen. Wij gaan uiteraard ons best doen om u eerder te helpen.

Wellicht gelooft u niet in beloften, laat dan onze daden voor zich spreken.

DIT is TV B.V.
    Contactnummer: 0900 - 2010000 €1,- per gesprek

Ditistv.nl
    Goedemiddag,

Hierbij laat ik u weten dat uw bestelling 100045929 komende week verzonden gaat worden. Dit heeft op zich moeten wachten vanwege een vertraagde levertijd van onze box bestelling uit het buitenland.

Deze levering wordt op het moment naar ons toe verscheept. Dat betekent dat het einde deze week bij ons binnen komt en we direct kunnen gaan uitleveren.

Ik hoop u voor nu voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er vragen zijn stel ze dan gerust.

Met Vriendelijke Groet,

Laura Lallie
    DIT is TV Serviceteam

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?