Klacht Ditistv.nl: Na maanden nog steeds mijn geld niet retour
Details
Klacht
Wij hebben 1-02-2016 bij ditistv het volgende besteld, DIT is TV 4K met mini media toestenbord. Na een paar weken hebben we het pakket ontvangen en gelijk zonder te openen retour gestuurd. We hebben precies gedaan wat op de website stond en telkens via een ticket, ditistv op de hoogte gehouden.Tot heden nu 30-05-2016 hebben nog steeds ons geld €143,- niet retour gehad.
Twee maal telefonisch contact gehad, wat ons ook geld heeft gekost. Eerst was het pakket nog niet getraceerd, 2de telefoon gesprek werd beloofd dat het geld zo snel mogelijk terug zal komen. Vanaf 1 mei contact gezocht via Facebook berichten. Gelukkig reageren ze hier wel op, maar tot heden worden we elke keer aan het lijntje gehouden, met excuses dat we in het eindstadion zitten, of fout in het systeem, of we nemen contact met u op zodra de "desbetreffende" afdeling hun vertraging heeft weggewerkt!
Ons geduld is op. We zijn nu bijna 6 maanden verder en willen graag ons geld TERUG.
Gewenste oplossing
Geld €143 retour zo snel mogelijk.En dan hebben we nog niet eens de kosten van het bellen en de retourkosten van het pakket meegerekend!
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.