Klacht Ditistv.nl: Na maanden nog steeds mijn geld niet retour

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 170107
Gebruiker
Henk
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Wij hebben 1-02-2016 bij ditistv het volgende besteld, DIT is TV 4K met mini media toestenbord. Na een paar weken hebben we het pakket ontvangen en gelijk zonder te openen retour gestuurd. We hebben precies gedaan wat op de website stond en telkens via een ticket, ditistv op de hoogte gehouden.
Tot heden nu 30-05-2016 hebben nog steeds ons geld €143,- niet retour gehad.
Twee maal telefonisch contact gehad, wat ons ook geld heeft gekost. Eerst was het pakket nog niet getraceerd, 2de telefoon gesprek werd beloofd dat het geld zo snel mogelijk terug zal komen. Vanaf 1 mei contact gezocht via Facebook berichten. Gelukkig reageren ze hier wel op, maar tot heden worden we elke keer aan het lijntje gehouden, met excuses dat we in het eindstadion zitten, of fout in het systeem, of we nemen contact met u op zodra de "desbetreffende" afdeling hun vertraging heeft weggewerkt!
Ons geduld is op. We zijn nu bijna 6 maanden verder en willen graag ons geld TERUG.

Gewenste oplossing

Geld €143 retour zo snel mogelijk.
En dan hebben we nog niet eens de kosten van het bellen en de retourkosten van het pakket meegerekend!
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    Goedemorgen Henk,

    Graag zou ik willen reageren op je klacht. Hierin geef je aan je pakket zonder te openen direct retour te hebben gestuurd, maar nog geen terugbetaling hebt mogen ontvangen.

    Als ik het zo hoor heb je goed gehandeld als je al zeker wist het pakket niet wilde ontvangen. Op 8/4 is deze verwerkt bij onze retour afdeling, echter is verder de terugbetaling blijven liggen. We hebben een grote achterstand met terugbetalingen, waardoor we niet altijd direct kunnen terugbetalen. Echter in jouw geval, dat het zo lang is blijven liggen, is nooit de bedoeling geweest. Onze oprechte excuses hiervoor.

    Ik ga het voor je regelen. Zodra ik zekerheid weet dat ik je terugbetaling kan afronden kan ik je informeren hierover.

    Voor nu wil ik je nog een fijne dag toewensen.

    Bestelling 100043041
    Betreffende ticket: SPH-21748
  2. Auteur
    Henk
    Datum
    Goedemorgen,
    Bedankt voor jullie reactie, echter vind ik het buitengewoonlijk dat het 6 maanden moet duren voordat wij ons geld terugkrijgen. Weer worden we nu beantwoordt dat het geregeld gaat worden, maar wanneer is onduidelijk. Wij hebben geen zin om nog 6 maanden te moeten wachten. Ik hoop van harte dat we snel ons geld retour mogen ontvangen.
  3. Auteur
    Henk
    Datum
    Nog steeds mijn geld niet terug ontvangen!!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen