Klacht Ditistv.nl: Na retourzending nog steeds mijn geld niet terug.

Mbg

Ben als sind eind december 2015 aan het wachten op mijn geld wat ik terug moet krijgen nadat ik het ondeugelijk flutapparaat heb teruggestuurd naar hen.

Heb inmiddels al aangifte bij de politie gedaan vanwege internetoplichting.

Ik heb een aantal emails van hen waarin ze beloven het geld terug te storten, maar na bijn 3 maanden is er niets gebeurd.

Mijn geld terug van 89 Euro + 7 Euro aan kosten gemaakt door mij om het flutapparaat retour te kunnen sturen, dus 96 Euro minimaal.

Ditistv.nl
    Beste Maarten,

Zou je ons het ordernummer willen doorgeven? Dan zullen het zo snel mogelijk oppakken en oplossen. Alvast bedankt! We zien uw reactie graag tegemoet,

Groet,

DITisTV serviceteam
    mijn ordernummer is # 100040858
    Ditistv.nl
    Beste Maarten,

We vinden het erg jammer dat uw box niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Verder hebben we begrepen dat u graag uw aankoop bedrag wil laten crediteren.

Na onderzoek is gebleken dat u de retour procedure juist heeft afgerond en daarom zullen wij overgaan tot creditering van uw aankoop bedrag + de originele afleverkosten. Wij hebben het doorgegeven aan onze financiële afdeling en zij zullen aanstaande maandag het bedrag terugboeken naar uw rekening. Afhankelijk van uw bank zult u uw aankoop bedrag binnen enkele dagen binnen hebben.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Groet,

DITisTV serviceteam
    Mbg
    Ik heb nog steeds mijn geld niet terug ontvangen, pas na ontvangst trek ik mijn aangifte bij de politie in.
    Mbg
    Aankoopbedrag dan eindelijk op 31 maart teruggestort, maar zonder de retourkosten daarbij, dat vind ik dan weer een gemiste kans.

Mbg

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?