Klacht Ditistv.nl: Na ruim 6 maanden nog mijn geld niet kregen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 182828
Gebruiker
Dick Kloppenburg
Datum
14 reacties

Details

De klacht

Ruim 6 maanden bezig om mijn geld terug te krijgen nadat ik mijn niet werkende box had terug gestuurd. Iedere keer krijg je te horen dat ze een ticketuodate moeten doen en daarna dat ze het druk hebben en excuus.

De oplossing

Geld terug storten.

14 reacties

  1. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    DIT is TV B.V.
    Wilhelminasingel 64
    6221BK Maastricht

    Maastricht, 29 augustus 2016

    Geachte heer Kloppenburg,

    Tot onze grote spijt hebben wij moeten concluderen dat wij uw aangegeven klacht nog niet hebben kunnen verwerken en afhandelen. Dit is niet correct en hier bieden wij onze oprechte excuses voor aan.

    Wij kunnen ons goed voorstellen dat DIT is TV in de afgelopen periode op z’n minst voor irritatie heeft gezorgd en uw consumentenvertrouwen heeft geschaad. Dit rekenen wij ons zeer aan.

    Achter ieder probleem schuilen excuses en oorzaken, maar wij kunnen ons voorstellen dat u hier niet op zit te wachten. En dat hoeft ook niet.

    Het enige dat telt is dat wij uw probleem zo snel mogelijk oplossen. De laatste periode hebben wij alle zeilen bijgezet en hebben wij onze bedrijfsvoering drastisch veranderd. Voor de laatste keer vragen wij uw geduld en verzoeken wij u ons maximaal 14 dagen de tijd te geven om uw probleem te verhelpen. Wij gaan uiteraard ons best doen om u eerder te helpen.

    Wellicht gelooft u niet in beloften, laat dan onze daden voor zich spreken.

    Met vriendelijke groet,

    DIT is TV B.V.
    Contactnummer: 0900 - 2010000 €1,- per gesprek


  2. Auteur
    Dick Kloppenburg
    Datum
    Tot op heden alleen nog maar dezelfde loze belofte ontvangen, dus nog steeds geen betaling.
  3. Auteur
    Dick Kloppenburg
    Datum
    Nog steeds geen geld terug ontvangen.
    Omschrijving: 100042272 is €139,-
    Bezorgd op Dinsdag 17 mei om 8:48 uur De Hanze 1,
    6041 PA ROERMOND
    Bezorgkosten: € 9,95
  4. Auteur
    Dick Kloppenburg
    Datum
    Tot op heden nog steeds geen reactie gehad van u gehad.
    Ik ben benieuwd over er een reactie komt voor as. zaterdag als Kassa het over de opvolging van de klachten gaat hebben.
  5. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    Geachte heer Kloppenburg,

    U heeft onder RMA ID #0000005145 een vervanging van uw product aangevraagd, geen terugbetaling dit kan ook niet aangezien de zichttermijn is verstreken. Tot op heden hebben wij uw retour niet mogen ontvangen. Uit uw reactie blijkt dat u uw bestelling wel al heeft terug gestuurd. Heeft u een T&T waar wij op kunnen zoeken?

    Met vriendelijke groet,

    Laura Lallie
  6. Auteur
    Dick Kloppenburg
    Datum
    Beste Laura,
    Misschien moet u even kijken in jullie eigen administratie.
    https://ditistv.nl/helpdesk/customer/index/
    Hier kunnen jullie alles terug lezen. Nog even voorde duidelijkheid, ik wilde mijn geld terug omdat ik er geen vertrouwen meer in had! Rara hoe zou dat nou toch komen als je keer op keer aan het lijntje wordt gehouden?! Ik verwacht dat ik mijn geld terug krijg zoals al eerder door jullie bedrijf belooft is binnen 14 dagen maar jullie zouden extra je best doen.
  7. Auteur
    Dick Kloppenburg
    Datum
    Even serieus de zichttermijn is verstreken?! U levert een product wat niet werkt!!!!! Misschien handig om jullie beroemde TICKETS eens goed na te lezen!!! Daar vinden jullie ook alle gegevens incl. het T&T nummer.
  8. Auteur
    Dick Kloppenburg
    Datum
    Toch wel heel raar!!!

    Beste Dick,

    Uw pakket is bij ons binnen, wij gaan er voor zorgen dat u uw box zo spoedig mogelijk zal ontvangen!

    Met vriendelijke groet,

    Tom
    DIT is TV helpdesk
  9. Auteur
    Dick Kloppenburg
    Datum
    Barcode: 3SKABA688561868
  10. Auteur
    Dick Kloppenburg
    Datum
    Ik verwacht nu wel dat ik mijn geld morgen binnen heb.
    Met vriendelijke groet,
    Dick Kloppenburg
  11. Auteur
    Dick Kloppenburg
    Datum
    Tot op heden heb ik nog geen reactie ontvangen laat staan het geld.
    Ik ben benieuwd naar u excuus hierachter.
    Belofte maakt echter schuld!
  12. Auteur
    Dick Kloppenburg
    Datum
    Tot nu toe nog geen reactie.
  13. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    Beste heer Kloppenburg,

    Volgens;

    https://mijnpakket.postnl.nl/Inbox/Search?b=3SYXOP001325846&p=2984%20ES

    Is uw vervangende box reeds afgeleverd.

    Groet,

    Laura

    DIT is TV serviceteam
  14. Auteur
    Dick Kloppenburg
    Datum
    De klacht was dat ik een box 6 maanden geleden heb opgestuurd en dat ik mijn geld terug wilde hebben omdat de box niet goed werkte. Nu krijg ik na 6 maanden dezelfde box terug met het verhaal dat hij wel goed werkt. Dus ik ben 6 maanden aan een lijntje gehouden, had die box gelijk terug gestuurd en niet zo moeilijk gedaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dick Kloppenburg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry