Klacht Ditistv.nl: Niet leveren bestelde product

Eric

19 juni een tv box besteld, levertijd werd gezegd 6-8 dagen. Inmiddels meer dan 2 maanden verder en nog steeds niks ontvangen. Herhaaldelijk gebeld en mails gestuurd met als antwoord eind deze week begin volgende week zal het product worden geleverd naar verwachting. Zonder enige berichtgeving en dan ook nog eens een smoes verzinnen dat er een email bericht uit is gegaan naar alle klanten die wachten op een bestelling.
De toezegging om mij alsnog deze mail te sturen is ook
niet waargemaakt.
Zeer slechte zaak! Ondertussen geen enkele melding op hun website van het niet leverbaar zijn van het product.

Geld terug of alsnog levering binnen 2 weken

Ditistv.nl
    Goedemiddag meneer Lindstedt,

Hierbij laat ik u weten dat uw bestelling 100046440 deze week verzonden gaat worden. Dit heeft op zich moeten wachten vanwege een vertraagde levertijd van onze box bestelling uit het buitenland.

Deze levering wordt 30-8-2016 bij ons afgeleverd. Zodra deze binnen gaan we direct leveren en kunt u uw pakket dus deze week thuis verwachten.

Ik hoop u voor nu voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er vragen zijn stel ze dan gerust.

Met Vriendelijke Groet,

Laura Lallie
    DIT is TV Serviceteam

Eric
    De week is alweer voorbij en ik ben niet eens meer verbaasd dat er niks geleverd is.
    Het wordt tijd dat jullie eens stoppen met beloftes die niet waargemaakt kunnen worden.
    Graag mijn geld terug!
    Ditistv.nl
    Geachte heer Lindstedt,

Wij kunnen u melden dat wij uw bestelling reeds hebben verzonden.

Excuses voor het ongemak

Laura lallie