Klacht Ditistv.nl: niet leveren van beloofde nieuwe mediabox

Maria

6 augustus 2015 mediabox gekocht a 119.-.15 augustus ontvangen . Klopte niets van beschrijving, ook de beschrijving via internet klopt niet. Voor de aansluiting 18 augustus 2 x gebeld met klantenservice wat bij elkaar 40.- heeft gekost. telnr.nr kost 0.80 pm. De box aangetekend teruggstuurd en ons geld terug gevraagd, er is voor getekend dus ze hebben het ontvangen. Geld terug was niet mogelijk wel nieuwe box maar het is nu 6 oktober en nog steeds niets ontvangen. Manager mevr.Staal beantwoord haar mail ook niet meer.
E.Brand

Heel graag geld terug !!!.

Geachte mevrouw Brand, beste Alexandra,

Ik heb geen tickets in behandeling op je naam, in je klantaccount staan ook geen tickets. Zou je mij het ticketnummer willen laten weten in reactie op dit bericht zodat ik na kan kijken waar dit mis gaat?

Ik ga ervanuit dat we dit op korte termijn kunnen oplossen.

Angelique Staal
    Manager DIT is TV helpdesk
    Beste mevr. Staal
    Neem aan dat U met ticketnummer de barcode van het aangetekend pakketje bedoeld die wij 22 aug verstuurd hebben
    naar De Hanze 1 6041 PA Roermond. Jullie hebben 26 aug.om 8.56 uur getekend voor ontvangst.
    Barcode 3SKAAG946143354.
    Uw reactie afwachtend.

Geachte mevrouw Brand, beste Alexandra,

U geeft aan mij gemaild te hebben. Ik heb echter geen mails van u. Alle email die u naar ons ticketsysteem stuurt, wordt beantwoord met een ticketnummer in de volgende vorm: ABC-1234. Als u geen ticketnummer heeft ontvangen, dan is uw email ook niet ontvangen en heb ik daardoor ook geen reactie kunnen geven.
    Ik zie dat u na de beoordeling nog in het RMA een opmerking heeft geplaatst. Helaas is dat niet hetzelfde als een ticket aanmaken, hiervan ontvangen wij na de beoordeling dan ook geen bericht meer van.

Ik heb in elk geval nagekeken waar het mis kan zijn gegaan en meteen de betreffende afdeling opdracht gegeven de omruiling alsnog af te handelen. Het ticket ligt nu bij die afdeling en zij zullen in antwoord daarop laten weten wanneer het pakket is verzonden.

Hieronder treft u een kopie van het ticket aan ATP-07339: Dit ticket is bedoeld om de RMA afdeling na te vragen waarom het pakket nog niet is omgeruild. Volgens de lijst lijkt dat te zijn omdat de klant op het formulier heeft aangegeven recht te hebben op geld terug. Dit is echter niet het geval, het gaat hier om een omruiling. Ik zal het ticket dan ook doorzetten naar de betreffende afdeling met het verzoek deze alsnog om te ruilen

Angelique Staal Manager DIT is TV helpdesk
    Maria
    Hallo Wij hebben tot op heden nog niets ontvangen terwijl dat op 8 oktober is toegezegd. Zodra wij het kastje ontvangen kunnen wij zeggen dat de klacht goed is afgehandeld maar dat is nu jammer genoeg nog niet het geval. A en E Brand
    Geachte mevrouw Brand, beste Alexandra,

Ik heb uw ticket opnieuw onder de aandacht gebracht bij de betreffende afdeling. Onze excuses voor de vertraging.
    Zij zullen het alsnog zo spoedig mogelijk afhandelen.

Angelique Staal Manager DIT is TV helpdesk
    Geachte mevr.Staal

25-10-15 mail gehad van Uw DitIsTV serviceteam dat het alsnog geleverd zal gaan worden maar heb tot op heden nog niets steeds niets ontvangen.
    Mvg
    A.Brand

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?