Klacht Ditistv.nl: Niet leveren van bestelling, en niet een retour aanvraag kunnen doen.

martijn

17-4-2016 heb ik een product besteld bij "Dit is TV" helaas heb ik nog steeds niets binnen, na 4 x contact te hebben gehad wil ik nu toch echt mijn geld terug. De reden dat mijn bestelling niet verzonden is is per week anders.
1e keer contact: Kleine vertraging. 2e keer contact: fout in het systeem. 3e keer contact: achterstand uitleveren. 4e keer contact: Logistieke problemen bij voorraad beheer.

Om mijn geld terug te krijgen moet ik een retouraanvraag doen via de website, na aangegeven te hebben dat mijn bestelling hier niet bij staat, krijg ik een ‘knip en plak bericht’ dat ik het via de website moet regelen. DAT KAN DUS NIET!!

Geld overmaken moet toch niet ingewikkeld zijn. Graag binnen 2 werkdagen terugstorten. Wanneer het geld op rekening staat zal ik deze klacht verwijderen.

Ditistv.nl
    Goedemiddag Martijn,

Op 30 mei 2016 is alsnog je 4k box bij je afgeleverd met een iets latere nazending van je mini media toetsenbord. Nogmaals onze excuses voor de vertraagde levering. We hadden niet genoeg boxen op voorraad om aan alle vraag te voldoen.

Graag hoor ik van je of je 4k in goede orde bij je is aangekomen. Je mini media toetsenbord zal waarschijnlijk deze week verzonden worden, als dit niet al gedaan is.

Ik hoop dat je alsnog tevreden bent dat je bestelling hebt mogen ontvangen, zo niet dan hoor ik het graag van je.

Met Vriendelijke Groet,

Laura Lallie
    DIT is TV Serviceteam

martijn
    Klopt, na annulering is de bestelling uiteindelijk toch geleverd.
    Ik wacht nog op een downloadlink van de nieuwe software. Op Facebook is toegezegd dat voor diegene die nog wachten op hun bestelling die geplaatst is voordat de nieuwe software er was maar nog niet geleverd is, een download link met persoonlijk code beschikbaar is. Maar helaas wordt op mijn vraag niet gereageerd.

Graag ontvang ik deze downloadlink alsnog zodat we deze klacht positief kunnen afsluiten. Goed plan?
    Ditistv.nl
    Goedemiddag Martijn,

Vanwege de lange levertijd heb je inderdaad recht op de gratis Seven, deze zal ik in deze e-mail bijvoegen. Graag wil ik je daar veel plezier mee wensen.

Hierbij jouw Seven upgrade link: http://ditis.tv/28Pk9UH

Nog een prettige dag toegewenst.

Met Vriendelijke Groet,

Laura Lallie
    DIT is TV Serviceteam

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?