Opgelost door Ditistv.nl: niet nakomen bestelling

Joeknarren

heb bij dit bedrijf een box besteld maar is tot op heden niet geleverd worden na telefonisch contact en diverse mails .werd er gevraagd naar bestelnr en factuurnr dat heb ik gedaan.maar nog altijd niets.grrrrrr
box besteld op 25-04-2016.
ben ik nu bedrogen worden of zoiets.vreselijk dat dit nog gebeuren kan .nl.

leveren van de box of geld terug.

Goedemorgen Joe,

Graag zou ik willen reageren op je klacht. Waarin je aangeeft al op diverse manieren contact te hebben gehad met ons, maar dat je bestelling van 25-04 nog niet bij je is aangekomen. Onze excuses daarvoor.

In het systeem kan ik inderdaad zien dat er contact is geweest en wij jou hadden gevraagd om o.a. je bestelnummer door te geven. Wij hebben jouw antwoord op ons nooit ontvangen. Dit komt helaas vaker voor en belemmerd ons sterk in het helpen van onze klanten. Er wordt aangewerkt dit op te lossen, zodat miscommunicatie kan worden voorkomen.

Voor alsnog zou ik je willen vragen om ons je bestelnummer door te geven, zodat ik jouw bestelling kan inzien. Het lijkt erop dat je geen klantaccount hebt aangemaakt bij ons, wat maakt dat ik het niet lukt om je zelf op te zoeken.

We hebben flink wat vertraging opgelopen, waardoor de opgegeven levertijd is overschreden. Echter gaan er nu elke dag bestellingen de deur uit en je kan er zeker van zijn dat ook jouw bestelling je tegemoet komt.

Als je nog even je bestelnummer wilt doorgeven zou dat super zijn! Dan kom ik nog even terug op jouw levering.

Met Vriendelijke Groet,

Betreffende ticket: NCF-54902
    factuur nr 100019814
    bestelnr 100045067
    Goedemiddag Joe,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb jouw bestelling van een DIT is TV 2k box bekeken en zie inderdaad staan dat het nog niet is verzonden. Dat komt omdat er op het moment geen 2k boxen op voorraad zijn. Daarom heb ik onze opslagplaats in Roermond gemaild jouw zending prioriteit te geven zodra er weer 2k boxen op voorraad.

Eind deze maand, begin juni komt er namelijk een grote levering boxen binnen bij ons. Waarna we weer aan alle box vragen kunnen voldoen. Daarom zou ik je willen vragen nog even geduld te hebben.

Ik begrijp dat het lastig kan zijn, maar geloof me dat het het waard is. Er zijn al ontzettend veel DIT is TV klanten erg tevreden met onze producten, die natuurlijk niet te zien zijn op dit klachtenforum.

Ik hou je op de hoogte over je levering en wil je nog een fijne dag toewensen.

Met Vriendelijke Groet,

Betreffende ticket: NCF-54902]
    Hallo Joe,

Ik heb zojuist te horen gekregen dat het vooralsnog is gelukt je pakket klaar te maken. Deze wordt in de late middag afgeleverd aan de Post. Ik verwacht dat je deze binnen 2 dagen in huis hebt.

Ik wens je veel plezier met je bestelling!

Vriendelijke Groet,

Joeknarren
    alles oke trek mijn klacht in alles goed geregeld en box ontvangen

Joeknarren

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?