Klacht Ditistv.nl: niet werkende ditistv binnen 1 jaar

Danny

Zal het 1x hier in openbaar nog maar eens proberen want zodra je op de garantie wijst krijg je geen reactie meer op je ticket via de helpdesk.

Ditistv werkt nu al een tijdje niet meer je kunt niet naar je series of films gaan
ditistv zelf al vaak geupdate maar niks helpt. Ik begrijp van jullie medewerker dat het probleem in de sotware van ditistv ligt. Het is op te lossen door nieuwe software van ditistv . Je kunt deze software aanschaffen krijg je dan te horen.

Er zit gewoon 2 jaargarantie op dus ik mag een werkend product verwachten. Het kan niet zo zijn dat het binnen jaar niet meer werkt en ik nieuwe software zou moeten aanschaffen.
https://ditistv.nl/warranty/ Op al onze producten geldt een garantietermijn van 2 jaar. Indien een product binnen 2 jaar defecten vertoont zullen wij u kosteloos van een reparatie of nieuw artikel voorzien.

Het kan niet zo zijn dat ik binnen 1 jaar geen werkend product meer heb en jullie er niks aan doen.

Kortom hoe jullie het oplossen maakt mij niet uit het huidige werkend maken, een nieuw kastje sturen of nieuw software leveren maar jullie dienen mijn ditistv kastje werkend te maken.

Het kastje werkt al een flink tijdje niet meer en het product is nog geen jaar oud ik heb dus gewoon recht op mijn garantie.

Ditistv.nl
    Geachte heer Meesters, beste Danny,

Uw ticket staat sinds kort bij mij. Ik heb uw vraag neergelegd bij de betreffende afdeling en verwacht u daar binnen enkele werkdagen een reactie op te kunnen geven. Ik heb u ook in het ticket een reactie gegeven.

Angelique Staal
    Manager DIT is TV helpdesk
    Ditistv.nl
    Ik heb zojuist ticket JTZ-26466 voor u beantwoord.
    Danny
    Ik ben het eens met de voorgestelde oplossing door nieuwe software te sturen. Maar schijnbaar is het erg moeilijk om het daarna te verzenden. De eerste keer werd me beloofd dat het binnen paar dag verzonden zou worden. Vorige week is me beloofd dat het die week binnen zou zijn maar tot op heden niks ontvangen. En ik zit nog steeds met een niet werkend product van ditistv.

Danny

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?