Klacht Ditistv.nl: Nieuwe sd kaart zelfde probleem

Gab76

Binnen 10 maanden sd kaart niet meer werkend.
16 okt retour van sd kaart goedgekeurd.
25 okt. mail dat sd kaart op vervangen staat. Ticket aangemaakt. Kreeg als antwoord dat dit er staat omdat er dan een nieuwe order aangemaakt is. Dus nog niet vervangen is.
29 okt. krijg ik hier nogmaals een uitgebreid aparte standaard mail over.
2 nov. krijg ik de mail dat de bestelling verzonden zou zijn per post. Ik geen track en trace code krijg omdat het door de brievenbus past.
7 nov. nog niets ontvangen en weer via een ticket gevraagd waar deze blijft. Standaard antwoord en niet op mijn vragen. Kaart word spoedig verzonden.
10 november weer navraag gedaan middels de zelfde ticket. Geen antwoord!
14 nov dan eindelijk het kaartje ontvangen. Echter stop ik hem net in de pi en je raad het al, HIJ DOET HET NIET!!!! Precies het zelfde probleem al waarom ik die andere vervangen wilde hebben.

Moet ik nu weer een retour aanvragen en bijna een maand wachten op een werkend sd kaartje????

Graag uitleg waarom ik een defect kaartje ontvangen hebt? Waarom het na aanvraag retour op 14 okt. precies 1 maand duurt eer deze vervangen is?
Wederom zie ik dit kaartje vervangen worden, maar ik wil deze keer wel de garantie dat het kaartje niet weer 1 maand op zich laat wachten! Ik kan inmiddels wel huilen over de slechte service en onbetrouwbaar het product is.
Ik heb ook weer via het ticket gereageerd, maar omdat hier en geen antwoorden gegeven word op mijn vragen tot nu toe of zelf helemaal niet gereageerd word ben ik helaas weer genoodzaakt het via deze site te doen.

Gab76
    Zoals verwacht word er niet op het ticket gereageerd en ook hier niet op klachtenkompas. Net 18 minuten in de wacht gestaan per telefoon en maar opgegeven. Zelf weer een retour aangevraagd. Zal er vast weer rekening mee moeten houden dat dit weer minimaal 1 maand zal gaan duren. Dit is echt om te huilen! En dan hopen dat ze met deze omruiling wel een werkend kaartje toesturen.
    Gab76
    Uiteindelijk kreeg ik een mailtje dat mijn omruiling geannuleerd was. Vanaf afgelopen maandag zou het mogelijk zijn om zelf de software op de sd kaart te zetten. Maandag stond het nog niet op de site. Vandaag woensdag 25-11 wel. Het is gelukt om het er zelf op te zetten. En nu maar hopen dat het blijft werken en mocht dit niet het geval zijn ik zelf steeds deze procedure uit kan voeren. Wil nml liever niet meer met ditistv contact hebben. De service is te slecht.
    Gab76
    Zeeeeeeeer slechte service. Uiteindelijk wel blij dat het voor de one versie nu mogelijk is zelf de software erop te zetten waardoor ik niet steeds elle lang moet wachten op retour en geen extra kosten meer hoef te maken.
    Een training communicatie en hoe service te geven zou geen overbodige luxe zijn voor dit bedrijf.

Gab76

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?