Klacht Ditistv.nl: Nog geen geld ontvangen

joke

Op 5 oktober kregen wij via deze site naar aanleiding van een klacht, het bericht dat we ons geld terug zouden krijgen. Nou helaas nog niets ontvangen (25-10). Wel een dure telefoonrekening. Het nummer die op de site aangegeven staat moesten wij wel bellen omdat er nergens op de site een ander telefoonnummer vermeld staat. (En e-mailen? Ja dan krijg je bericht terug dat het naar de betreffende afdeling gestuurd wordt. En verder niets.) We hebben nog niet eens iemand aan de telefoon gehad, verbinding werd na 50 minuten verbroken. In het begin was er 1 wachtende, dus ja dan denk je, o dat duurt niet lang, en na een half uur waren er ineens 2 wachtenden rara.Nu las ik via deze site dat het andere telefoonnummer op de bestelbon staat? Nou wel handig dat dit op de site vermeld staat, niet dus. Schandalig. Deze klacht maar hier weggezet, want dan wordt hij tenminste sneller beantwoord.

Dus mijn vraag. Wanneer krijg ik mijn geld terug €149,00 euro.
En de telefoonrekening?

Ditistv.nl
    Geachte mevrouw Goossens, beste Joke,

Wat vervelend dat u de betaling nog niet heeft ontvangen. Ik heb ticket ERM-90154 welk op waiting for customer stond zodat u erop kon reageren zojuist ook beantwoord.
    Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard ook op dat ticket reageren. Normaliter krijgt u binnen 1 werkdag antwoord van mij als dit ticket bij mij staat.

Ik krijg helaas enkel achteraf bericht van de afdeling wanneer de terugbetaling zal zijn verwerkt. Ik heb op dit moment helaas nog geen bericht ontvangen.
    Onze excuses voor de vertraging.

Angelique Staal
    Manager DIT is TV helpdesk
    joke
    Ja , dat wist ik al, dat ik het nog niet ontvangen heb, maar hoelang gaat dit nog duren dan? En op mijn verhaal van de telefoonrekening wordt verder niet op ingegaan
    Ditistv.nl
    Geachte mevrouw Goossens, beste Joke,
    Ik verneem zojuist van de betreffende afdeling dat zij deze week tot terugbetaling over zullen gaan.
    Helaas kan ik u geen restitutie aanbieden voor gemaakte telefoonkosten. Wij hebben op de orderbevestiging een telefoonnummer voor klanten gecommuniceerd welk 1 euro per gesprek kost. Ik begrijp dat u een ander telefoonnummer heeft gebruikt. U had ook in het ticket gratis uw vraag aan ons kunnen stellen uiteraard. Uiteraard vinden wij het spijtig dat u ons niet heeft kunnen bereiken op het moment dat u een vraag voor ons had.

Angelique Staal
    Manager DIT is TV helpdesk
    joke
    Nu maar weer afwachten dan , was al eerder verteld binnen 10 dagen. En wat betreft bereikbaarheid, ja dat is ook achteraf dat je ziet over een goedkoper nummer, het zou beter zijn dat er ergens op de site vermeld staat dat klanten op hun orderbevestiging moeten kijken, o nee natuurlijk niet dom van mij, lopen jullie veel inkomsten mis. en via de email? Ja ja dan wordt je email weer doorgestuurd naar de betreffende afdeling, en kom je uiteindelijk hier terecht
    Update Nog geen geld ontvangen
    joke
    zoals te zien krijg je gewoon geen reactie meer, en je geld nog niet terug

joke

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?