Klacht Ditistv.nl: Nog geen geld terug op mijn rekening

Patty

Wij hebben in jan 2016 een 4K box bij Ditistv.nl besteld.Hun streven ernaar om deze binnen 10 dagen werkdagen te leveren. Dit was al niet gelukt. Uiteindelijk had ik het kastje gekregen, maar toen bleek dat deze voor mij niet de juiste was. Meedere malen naar de klantenservice gebeld waarvan de euros´s in rekening aardig opliep. Nml. 1 euro per gesprek wordt er gehanteerd.Heb inmiddels al zeker een bedrag van 51 euro alleen maar naar Ditistv bellen. Ik moest de box voor retour aanmelden zodat ik geld terug kon krijgen. Dit gedaan, ticket aangemaakt en er is een bevestigingmail gekregen dat de aanvraag is gewijzigd en goedgekeurd.Nu zijn wij 6 maanden verder en nog steeds geen geld (120 euro)op mijn rekening terug gestort gekregen.Ik bel als sinds 4 maanden constructief om de 2 weken met de klantenservice. 2weken omdat zij iedere keer aangeven de afhandeling duurt 2 weken. En iedere keer een andere smoes,dan heeft de afdeling ticketnmr of aanvraag niet ontvangen of niet goe verwerkt

Ik wil mijn geldbedrag van 120 euro en de inmiddels gemaakte belkosten van het bellen naar ditistv 51 euro op mijn rekening.
De 4K box hebben zij al lang weer in bezit. Dus heb ik recht op mijn geld !!

Ditistv.nl
    DIT is TV B.V.
    Wilhelminasingel 64
    6221BK Maastricht

Maastricht, 23 augustus 2016

Geachte heer/mevrouw Keeldar,

Tot onze grote spijt hebben wij moeten concluderen dat wij uw klacht nog niet hebben kunnen verwerken en afhandelen. Dit is niet correct en hier bieden wij onze oprechte excuses voor aan.

Wij kunnen ons goed voorstellen dat DIT is TV in de afgelopen periode op z’n minst voor irritatie heeft gezorgd en uw consumentenvertrouwen heeft geschaad. Dit rekenen wij ons zeer aan.

Achter ieder probleem schuilen excuses en oorzaken, maar wij kunnen ons voorstellen dat u hier niet op zit te wachten. En dat hoeft ook niet.

Het enige dat telt is dat wij uw probleem zo snel mogelijk oplossen. De laatste periode hebben wij alle zeilen bijgezet en hebben wij onze bedrijfsvoering drastisch veranderd. Voor de laatste keer vragen wij uw geduld en verzoeken wij u ons maximaal 14 dagen de tijd te geven om uw probleem te verhelpen. Wij gaan uiteraard ons best doen om u eerder te helpen.

Wellicht gelooft u niet in beloften, laat dan onze daden voor zich spreken.

DIT is TV B.V.
    Contactnummer: 0900 - 2010000 €1,- per gesprek

Ditistv.nl
    Goedemiddag mevrouw/meneer Keeldar,

Zojuist heb ik uw klacht bekeken en kan u mededelen dat uw terugbetaling vandaag, 24-8-2016 in orde is gemaakt. Graag hoor ik nog even of u het geld in goede orde heeft ontvangen.

Als dit het geval is zou ik u vriendelijk willen verzoeken om uw klacht te verwijderen, aangezien we deze hebben kunnen afhandelen.

Alvast bedankt en nog een prettige dag toegewenst.

Met Vriendelijke Groet,

Laura Lallie
    DIT is TV Serviceteam

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?