Klacht Ditistv.nl: nogmaals dien ik hier mijn klacht in, want het word gewoon niet opgelost. loze beloftes

Klachtnummer
# 185673
Gebruiker
ikdoeookmee
Datum
1 reactie

Details

De klacht

hallo
Ook ik heb een kastje gekocht bij dit is tv, en helaas na een update deed het kastje het niet meer, ik heb het kastje toen moeten opsturen en uiteindelijk na zoveel weken kreeg ik mijn kastje terug.
Hij heeft het1 avond gedaan en toen sprong de software naar 1970 en kon ik dus alleen films kijken vanaf 1904 tot 1970.
Ik heb toen weer een email gestuurd maar ik kreeg totaal geen reactie.
Ik heb toen wel een ander kastje bij een andere aanbieder gekocht.
Maar het ditistv kastje ligt onbruikbaar in de kast.
Graag zou ik ook willen dat mijn probleem opgelost gaat worden, en dat ik gewoon gebruik kan maken van mijn kastje of mijn geld terug.
mvg Saskia

De oplossing

ik wil een echte oplossing geen loze beloftes en link naar een site waar je niets mee kunt.
ik heb aangegeven dat ik nix kon met de link die mij werd aangeboden, ik heb nogmaals een ,mail gestuurd ook alweer bijna 2 weken geleden gedaan en het zou worden door gegeven maar tot nu toe niets helemaal niets.
absoluut niet netjes.
en ik zit al een jaar met een kastje waar ik niets mee kan.
ben absoluut niet tevreden.
dit is mijn tweede klacht, en ik zou graag serieus genomen willen worden.
Ik heb het kastje inmiddels opgestuurd, ben zeer benieuwd. De laatste keer duurde het 1 maand dat ik het kastje terug kreeg.
Hopelijk duurt het deze keer niet zolang.

1 reactie

  1. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    Beste Saskia,

    Via onze website kan je altijd zelf een RMA aanmaken. Ik begrijp dat dit in jouw geval niet is gelukt. Geen probleem!

    Stuur jouw DIT is TV Box ovv jouw ordernummer naar:

    DIT is TV
    De Hanze 1
    6041PA Roermond

    Dan maken wij het voor jou in orde.

    Met vriendelijke groet,

    Laura Lallie

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen