Klacht Ditistv.nl: Omruilen aanvraag zonder reactie

Erwin

Heb 7 juni een omruilaanvraag gedaan, ten eerste gaat dit niet via de link dus moet je eerst via via doorsturen.
Vervolgens gewacht dit 2 werkdagen .......weken .....en nu maanden.
Geen reactie !! Wel via de Facebook messenger helpdesk. Vinden het ook vervelend ,en zouden mijn ticketnummer met de aanvraag weer doorsturen...meer konden ze niet.
Ook hadden ze vertraging opgelopen 29 juli en die zou het die week daarop opnemen.

8 augustus het proces is versneld door een collega ze hopen op een snel bericht net als ik

E S
Vlissingen

Gewoon reageren en doen wat je beloofd.
Dat kan zijn 1 . Retouraanvraag accepteren en nieuwe toesturen
2. Kan je dat niet waarmaken geld terug !

Ik was echt blij met dat apparaat maar het bedrijf stelt mij echt teleur op deze manier.

DIT is TV B.V.
    Wilhelminasingel 64
    6221BK Maastricht

Maastricht, 23 augustus 2016

Geachte heer Stroo,

Tot onze grote spijt hebben wij moeten concluderen dat wij uw klacht nog niet hebben kunnen verwerken en afhandelen. Dit is niet correct en hier bieden wij onze oprechte excuses voor aan.

Wij kunnen ons goed voorstellen dat DIT is TV in de afgelopen periode op z’n minst voor irritatie heeft gezorgd en uw consumentenvertrouwen heeft geschaad. Dit rekenen wij ons zeer aan.

Achter ieder probleem schuilen excuses en oorzaken, maar wij kunnen ons voorstellen dat u hier niet op zit te wachten. En dat hoeft ook niet.

Het enige dat telt is dat wij uw probleem zo snel mogelijk oplossen. De laatste periode hebben wij alle zeilen bijgezet en hebben wij onze bedrijfsvoering drastisch veranderd. Voor de laatste keer vragen wij uw geduld en verzoeken wij u ons maximaal 14 dagen de tijd te geven om uw probleem te verhelpen. Wij gaan uiteraard ons best doen om u eerder te helpen.

Wellicht gelooft u niet in beloften, laat dan onze daden voor zich spreken.

DIT is TV B.V.
    Contactnummer: 0900 - 2010000 €1,- per gesprek

Erwin
    Reactie gehad van Ditistv en inmiddels een omruilaanvraag ingediend. De box ook al verzonden.
    En wacht nu op vervolg. Wel fijn dat er direct werd gereageerd en hoop dat ze de excuus mail ook nakomen zodat ik weer kan genieten van de series films en voetbal
    Geachte heer Stroo,

Zodra wij uw retour hebben ontvangen zullen wij deze repareren of vervangen. U ontvangt hier snel via de mail een reactie op.

Laura Lallie

Laura Lallie
    De box is op maandag 29 augustus om 09:37u. bezorgd
    Op het adres de Hanze 1 in Roermond
    Ditistv.nl
    Dank voor de info, dan wordt deze binnen 14 dagen verwerkt en naar u terug gezonden!