Klacht Ditistv.nl: omruiling

Remkoholkamp

Geachte heer Holkamp,

U kunt bij wijze van uitzondering uw retour sturen naar DIT is TV, De Hanze 1 6041 PA Roermond. Wij zullen dan kijken wat het probleem is .

Laura Lall

Wat is dit hahaha ik stuur niks op zonder rma nummer dan zie ik er nooit iets meer van ik ga alles even uitprinten en naar de rechtswinkel en hop een jurist erop ben klaar met jou eerst mooie praat en binnen twee weken is het opgelost en dan nu bij uitzondering laat me niet lachen stelletje oplichters.
mooie praatjes en filmpje lachwekkend ben klaar met je tot in de rechtbank.

tot bij de rechter.

Ditistv.nl
    Geachte heer Holkamp,

U wilt een retour aanvragen voor een product dat u in 2014 heeft gekocht en waar de garantie periode ruim van verstreken is.

Om u toch tegenmoet te komen hebben wij u eerst de mogelijkheid geboden om zelf een RMA aan te maken. Dit heeft u geweigerd.

Daarna hebben wij u aangeboden om buiten de RMA procedure om het product terug te sturen. Ook dit weigert u.

Ik wil u alsnog de kans geven om uw product terug te sturen naar DIT is TV, De Hanze 1 6041 PA Roermond o.v.v. RMAid0008819.

Daarnaast wil ik u verzoeken geen nieuwe klachten aan te maken aangezien dit het moeilijker maakt u te helpen.

Laura Lallie

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?