Klacht Ditistv.nl: Ondeugdelijk en beschadigd product ontvangen, retouren mag niet?!

roy

Voordat ik DITISTV kocht heb ik via Twitter gevraagd waarom ik voor hen moest kiezen ipv andere spelers. Het antwoord was simpel: DITISTV zou sneller en stabieler zijn . Na ontvangst en het openen van de verpakking, constateer ik dat er krassen op het kastje zitten, dit meteen gemeld met foto's erbij. Uiteindelijk blijkt het kastje zelf enorm traag te zijn: het crashte 3 keer en kostte circa 15 minuten om een serie of film gestart te krijgen. Melding voor retour aangemaakt, maar contact verliep daar ineens zeer moeizaam. Ik mag het product niet meer terugsturen want het seal is verbroken dus geen recht meer?? Het artikel kwam er defect uit, daar wordt aan voorbij gegaan. Uiteindelijk een brief gestuurd met ingebrekestelling, krijg ik per mail toezegging dat bedrag is overgemaakt. Dit is nog niet gebeurd, sterker nog nu krijg ik reactie dat ze niks kunnen betekenen? 2 wkn voor bestellen stond er overigens nog 30 dagen retour op site. Belachelijk hoe dit bedrijf een klant behandeld..

Zoals is toegezegd per mail de terugbetaling van de volledige kosten in orde maken. Ik verwacht op z'n minst ook een excuses voor de wijze waarop er met mij wordt omgegaan. Ik koop een product wat beschadigd is en niet functioneert, ondanks de gedane beloftes. Een ander kastje heeft geen zin meer, want heb inmiddels ander merk aangeschaft welke wel doet wat beloofd is. Dus graag zoals uw collega mij heeft gemaild het bedrag terugbetalen, dit is toegezegd dus graag ook in orde maken. Graag ontvang ik daarbij ook een retouretiket zodat ik het product retour kan sturen.

Ditistv.nl
    Beste heer Engels,Zoals zojuist telefonisch besproken zal het aankoop bedrag van €131,99 worden terugbetaald.
    Nogmaals onze excuses voor de miscommunicatie. U ontvangt een automatische mail met daarin alle informatie voor de retourzending.Met vriendelijke groet,DIT is TV

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?