Klacht Ditistv.nl: Opgelicht

# 190264
Janssen

Ben al een hele lange tijd bezig om eerst een werkende 4K box te mogen ontvangen. Dit gaat dus niet lukken, en nu al een hele lange tijd bezig om iemand te vinden daar die dit kan oplossen, en ook dat werkt niet. Reageren niet meer op tickets, en Hans Klok laat ook opeens de Tickets verwijderen die zijn aangemaakt? Allemaal een raadsel daar. Nu blijkt het zo te zijn, mijn geld houden ze in beslag EN de 4K houden ze in beslag. Dus DitIsOplichting. Want ze sturen niets en keren niets uit. Heb ze een hele tijd de tijd gegeven maar de koek is op. Ga aangiften doen, dit bedrijf moet de deuren sluiten, want zo sta je niet goed in de zakenwereld. Dit bedrijf verkoopt ook je mailadres aan andere site's OF heeft meerdere zaken zoals FlickStore en DumpDieDeal. Zal hierover ook de Consumentenbond en Opgeletopinternet inlichten.

Zolang dit niet snel opgelost word, blijft mijn aangiften staan.

Janssen
    Heb inmiddels aangiften gedaan voor oplichting.
    Ditistv.nl
    Goedemiddag meneer Janssen,

Het is jammer om te horen dat u klacht nog niet op de juiste wijze is afgehandeld. Graag wil ik dit voor u oplossen.

In het systeem zie ik staan dat bestelling 100046154 de status gesloten heeft, wat betekend dat deze is klaargemaakt om terug te worden betaald. Echter zie ook een nulorder van een 4k 100048275 die op 8 oktober is vastgehouden.

Graag hoor ik even van u of u nog de 4k wilt ontvangen, dan kan ik namelijk weer vrijgeven of ik zal doorgeven dat er terugbetaald mag worden (aangezien de nulorder vastgehouden is).

Verder kan ik u verzekeren dat DIT is TV geen praktijken heeft met andere firma's.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd en hoor graag even uw reactie. Dit mag ook in reactie op ticket: QGA-36588.

Alvast bedankt.

Met Vriendelijke Groet,

Laura Lallie
    DIT is TV Serviceteam

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?