Klacht Ditistv.nl: order nog steeds niet ontvangen!!!

jadatbenik

Op 12 Jullie 2016 heeft mijn vader een tv kastje besteld. zou 6 tot 8 werkdagen duren voor ontvangst Na deze dagen te hebben afgewacht heeft mijn vader met het bedrijf gemaild. Er werd toegezegd het kastje meteen te versturen. Maar helaas de weken daarna nog steeds niks ontvangen,weer gemaild met het bedrijf met de vraag het betaalde bedrag terug te mogen ontvangen. Helaas krijgt mijn vader geen antwoord meer.
Op 31 augustus spreek ik het bedrijf aan via faceboek,waarbij ik meteen reactie krijg:
We hebben helaas een leverprobleem door onze leverancier gehad, dit is momenteel opgelost, deze week en komende week wordt alle achterstand verstuurd, en zal u ook uw box ontvangen, excuses voor het ongemak.
oke nog maar even wachten dan (vertrouwen is al ver heen)
Nu zijn we op 14 september en mijn vader heeft nog steeds niks morgen ontvangen!!
Het is jammer te horen en te zien dat er meer mensen van dit bedrijf de dupe zijn geworden. Vandaar dat ik onze klacht nu hier neer zeg.

Had graag zo snel mogelijk mijn product ontvangen en anders het geld terug willen hebben

Ditistv.nl
    Hallo Shirley,

Wil je het ordernummer met mij delen? Dan ga ik het direct voor je nakijken.

Laura Lallie

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?