Klacht Ditistv.nl: Pakket retourgestuurd, ontvangstbevestiging per mail, geld retour ho maar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 184734
Gebruiker
Cookiepuck84
Datum
7 reacties

Details

Klacht

Ik wacht al een half jaar op de 200 euro die ik tegoed heb bij dot is tv. Ik heb het 4k kastje reourgestuurd omdat deze dramatisch/niet werkt. Plug en play is onzin.

Het zogenaamde tv abbonement werkt niet en mail wordt niet beantwoord net als de online contactpagina van ditistv.

Het wordt tijd dat ditistv uit gaat komen dat ze dit soort praktijken structureel doen en geen verantwoordelijkheid nemen als apparatuur niet werkt.

Ditistv heeft eerdaags laten weten dat de bestelling nooit is retourgezonden/ontvangen terwijl ik een mail heb waar in staat dat de apparatuur in goede orde is ontvangen. Ook heb ik het verzendbewijs meermalen gestuurd met verzoek om terugbetaling. Howr wordt niet op gereageerd. Probleem loopt al sinds 16 maart.

Ordernummer 100044220

Gewenste oplossing

200 euro retour en geen gedonder verder.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

7 reacties

  1. Auteur
    Cookiepuck84
    Datum
    Ditistv heeft nog 2 dagen om te reageren. We wachyen af!!!
  2. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    Goedemiddag meneer Lammers,

    Het is jammer om te horen dat uw al zoveel moeite heeft moeten doen om dit probleem op te lossen. Graag help ik u verder.

    Uw RMA was echter afgekeurd, waarbij u vooralsnog uw pakket retour heeft gezonden. Dit is niet de regelgeving waar wij naar handelen, maar bij deze maken we een uitzondering, zodat dit geschil de wereld uit geholpen kan worden.

    Uw terugbetaling zal eind deze week nog verwerkt worden door onze financiële afdeling. Dan kunt u spoedig uw terugbetaling tegemoet zien.

    Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd voor nu, mocht u nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

    Met Vriendelijke Groet,

    Laura Lallie
    DIT is TV Serviceteam


  3. Auteur
    Cookiepuck84
    Datum
    Ik wacht af....
  4. Auteur
    Cookiepuck84
    Datum
    RMA afgekeurd is onzin aangezien ik netjes binnen de bedenktijd van 14 dagen her pakket heb geretourneerd. De zin (de regelgeving waarnaar wij handelen) vindt ik een rare zin. Alsof er meerdere regelgevingen zijn. Wel goed dat jullie inzien dat ik techt heb om mijn geld terug te ontvangen. Beedje jammer dat dit aanbod pas komt na veel druk uitoefenen. Ik zie de 200 euro wel op mijn rekening verschijnen en daarmee is de zaak dan afgedaan.
  5. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    Goedemiddag meneer Lammers,

    Zojuist is uw terugbetaling in orde gemaakt. U kunt het retour bedrag binnen 3 dagen op uw rekening verwachten.

    Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd en verwacht uw klacht te hebben kunnen afhandelen.

    Met Vriendelijke Groet,

    Laura Lallie
    DIT is TV Serviceteam
  6. Auteur
    Cookiepuck84
    Datum
    Ik heb na 6 maanden eindelijk mijn geld terug. Klachtenkompas hiervoor bedankt. Toch raad ik aan om niet met deze raddraaiers zaken te doen. Verkopen doen ze graag. Klantenservice is uberslecht en reageert 9 van de 10 keer niet.
  7. Auteur
    Cookiepuck84
    Datum
    Ik heb na 6 maanden eindelijk mijn geld terug. Klachtenkompas hiervoor bedankt. Toch raad ik aan om niet met deze raddraaiers zaken te doen. Verkopen doen ze graag. Klantenservice is uberslecht en reageert 9 van de 10 keer niet.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen