Klacht Ditistv.nl: premium tv

Klachtnummer
# 172458
Gebruiker
jopie2
Datum
5 reacties

Details

De klacht

geachte ik heb een abonnement van 6 maanden genomen daar voor van 3 maanden in dat ging goed maar nou heb ik op 6 juni eer genomenen ik heb nog steeds niets al paar keer naar jullie gebeld en dn zeggen ze morgen krijg u de code maar nog steeds geen code maar nou mis ik al een week waar ik voor betaald heeft groetjes jos pennings

De oplossing

5 reacties

  1. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    Goedemorgen Jos,

    Wat leuk om te horen dat in eerste instantie je tevreden bent met je premium abonnement. Echter is het jammer dat je 2e bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Onze oprechte excuses hiervoor.

    Voor het uitleveren van de codes zijn we afhankelijk van 3e in het uitleveren ervan. Dat maakt dat we niet altijd direct kunnen uitleveren, al zouden we dat wel willen.

    Ik net te horen gekregen dat waarschijnlijk deze week de codes uitgeleverd kunnen worden. Ik heb jouw bestelling prioriteit gegeven, zodat deze dan meteen meegenomen kan worden.

    Voor nu, zou ik je willen vragen nog een klein beetje geduld op te brengen. Je premium komt eraan.

    Met Vriendelijke Groet,

    Laura Lallie
    DIT is TV Serviceteam
  2. Auteur
    jopie2
    Datum
    ik wil mijn geld terug ik heb allang grnoeg gewacht en elke keer dat ik belde is mijn telefoon reking op gelopen naar 32euro en dat vind ik wel veel maar ik krijg dat niet vergoed en ik wil mijn geld binnen een week terug en ik wil geen ditistv meer
  3. Auteur
    jopie2
    Datum
    ik eis binnen 48 uuur mijn geld terug want het heeft nu lang ge noeg geduurt.

    groetjes jos pennings
  4. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    DIT is TV B.V.
    Wilhelminasingel 64
    6221BK Maastricht

    Maastricht, 23 augustus 2016

    Geachte heer Pennings,

    Tot onze grote spijt hebben wij moeten concluderen dat wij uw klacht nog niet hebben kunnen verwerken en afhandelen. Dit is niet correct en hier bieden wij onze oprechte excuses voor aan.

    Wij kunnen ons goed voorstellen dat DIT is TV in de afgelopen periode op z’n minst voor irritatie heeft gezorgd en uw consumentenvertrouwen heeft geschaad. Dit rekenen wij ons zeer aan.

    Achter ieder probleem schuilen excuses en oorzaken, maar wij kunnen ons voorstellen dat u hier niet op zit te wachten. En dat hoeft ook niet.

    Het enige dat telt is dat wij uw probleem zo snel mogelijk oplossen. De laatste periode hebben wij alle zeilen bijgezet en hebben wij onze bedrijfsvoering drastisch veranderd. Voor de laatste keer vragen wij uw geduld en verzoeken wij u ons maximaal 14 dagen de tijd te geven om uw probleem te verhelpen. Wij gaan uiteraard ons best doen om u eerder te helpen.

    Wellicht gelooft u niet in beloften, laat dan onze daden voor zich spreken.

    Met vriendelijke groet,

    DIT is TV B.V.
    Contactnummer: 0900 - 2010000 €1,- per gesprek

  5. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    Goedemorgen meneer Pennings,

    Zojuist heb ik uw klacht bekeken en kan u mededelen dat uw terugbetaling vandaag, 24-8-2016 in orde is gemaakt. Graag hoor ik nog even of u het geld in goede orde heeft ontvangen.

    Als dit het geval is zou ik u vriendelijk willen verzoeken om uw klacht te verwijderen, aangezien we deze hebben kunnen afhandelen.

    Alvast bedankt en nog een prettige dag toegewenst.

    Met Vriendelijke Groet,

    Laura Lallie
    DIT is TV Serviceteam

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen