Klacht Ditistv.nl: Product betaald en niet geleverd geen contact mogelijk met Dit is tv.

C.H.Blomjous

Op 18 december 2016 bestelde ik via de website van Ditistv een Dit is Tv box 8K. Ik betaalde via Ideal € 139,=. Per mail ontving ik diezelfde dag een bevestiging, dat de bestelling was ontvangen en een factuur. Omdat ik niets ontving stuurde ik op 1 januari 2017 een e-mail naar de klantenservice, nadat ik per telefoon geprobeerd had in contact te komen met dit bedrijf. 2 januari ontving ik een antwoord met de tekst : Wij hebben van voorraadbeheer vernomen dat er deze week weer volop verzonden zal worden.

We wensen je alvast veel kijkplezier op korte termijn en bedankt voor je geduld.
3 januari mailde ik wederom met de klantenservice met de vraag wanneer ik mijn bestelling kon verwachten. Hierop heb ik nooit een antwoord ontvangen. 28 januari 2017 stuurde ik een e-mail naar klachten@ditistv.nl ook daarop ontving ik geen antwoord. Telefonisch blijft het bedrijf onbereikbaar

Ik zou graag of de tv box geleverd hebben of het geld teruggestort.

C.H.Blomjous
    Ik heb nog steeds niets gehoord van Dit is TV. Ik verwacht minimaal een reactie van ze.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren