Klacht Ditistv.nl: Product ter reparatie aangeboden, nooit meer terug gezien!

CW

In februari 2016 het dit is tv kastje retour gestuurd naar ditistv. Ding werkte vanaf september 2015 al niet meer, hier destijds ook vaak contact over gehad. Blijkbaar is deze hier ontvangen, gemaakt EN naar verkeerde adres terug gestuurd. Ondertussen leven we in augustus en heb ik al 17 keer gebeld, wat steeds geld kost en 30 minuten in de wacht staan betekend. Vaak krijg ik vriendelijke mensen er aan die me dan alles beloven, het komt vast goed denk ik dan. Ook kreeg ik te horen dat ditistv GEEN mails kan ontvangen van gmail /hotmail/live accounts!?! Ik heb een nieuw email adres aangemaakt zodat we toch met elkaar via deze weg konden communiceren wat blijkt, er kan niet gewisseld worden van email adres?!

Echt gekke werk, mederwerster heeft zelf gezegd: "zo'n kastje kan het probleem niet zijn, is zo'n oud ding. Liggen er nog genoeg van". Dit werd mij in april al gezegd!

Geld terug, ook de telefoon rekening van in totaal €97,-

Ditistv.nl
    DIT is TV B.V.
    Wilhelminasingel 64
    6221BK Maastricht

Maastricht, 29 augustus 2016

Geachte mevrouw van de Water,

Tot onze grote spijt hebben wij moeten concluderen dat wij uw aangegeven klacht nog niet hebben kunnen verwerken en afhandelen. Dit is niet correct en hier bieden wij onze oprechte excuses voor aan.

Wij kunnen ons goed voorstellen dat DIT is TV in de afgelopen periode op z’n minst voor irritatie heeft gezorgd en uw consumentenvertrouwen heeft geschaad. Dit rekenen wij ons zeer aan.

Achter ieder probleem schuilen excuses en oorzaken, maar wij kunnen ons voorstellen dat u hier niet op zit te wachten. En dat hoeft ook niet.

Het enige dat telt is dat wij uw probleem zo snel mogelijk oplossen. De laatste periode hebben wij alle zeilen bijgezet en hebben wij onze bedrijfsvoering drastisch veranderd. Voor de laatste keer vragen wij uw geduld en verzoeken wij u ons maximaal 14 dagen de tijd te geven om uw probleem te verhelpen. Wij gaan uiteraard ons best doen om u eerder te helpen.

Wellicht gelooft u niet in beloften, laat dan onze daden voor zich spreken.

DIT is TV B.V.
    Contactnummer: 0900 - 2010000 €1,- per gesprek
    CW
    Ben heel benieuwd. Tot nu toe nog helemaal niets gehoord.
    Ditistv.nl
    Geachte mevrouw Van der Water,

Excuses voor de vertraging. Wij zullen uw bestelling upgraden naar een nieuwe 4K Box. Deze zal deze week naar u worden verzonden.

Laura Lallie
    CW
    Deze oplossing is super. Ik wil niet een negatieve reactie geven, deze oplossing heeft wel heel veel geld gekost en ongeveer 6 maanden geduurd. Maar er is een oplossing!!