Klacht Ditistv.nl: Product werkt niet, geld retour ho maar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 182548
Gebruiker
Cookiepuck84
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Dit is tv is slecht. Bij terugsturen 3 maanden geleden binnen de wettelijke bedenktijd wordt contact vermeden. Geld is niet teruggegeven en emails niet behandeld.Doe geen zaken met dit is tv.

De oplossing

Geld terug

8 reacties

  1. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    DIT is TV B.V.
    Wilhelminasingel 64
    6221BK Maastricht

    Maastricht, 29 augustus 2016

    Geachte heer Lammers van Toorenburg,

    Tot onze grote spijt hebben wij moeten concluderen dat wij uw aangegeven klacht nog niet hebben kunnen verwerken en afhandelen. Dit is niet correct en hier bieden wij onze oprechte excuses voor aan.

    Wij kunnen ons goed voorstellen dat DIT is TV in de afgelopen periode op z’n minst voor irritatie heeft gezorgd en uw consumentenvertrouwen heeft geschaad. Dit rekenen wij ons zeer aan.

    Achter ieder probleem schuilen excuses en oorzaken, maar wij kunnen ons voorstellen dat u hier niet op zit te wachten. En dat hoeft ook niet.

    Het enige dat telt is dat wij uw probleem zo snel mogelijk oplossen. De laatste periode hebben wij alle zeilen bijgezet en hebben wij onze bedrijfsvoering drastisch veranderd. Voor de laatste keer vragen wij uw geduld en verzoeken wij u ons maximaal 14 dagen de tijd te geven om uw probleem te verhelpen. Wij gaan uiteraard ons best doen om u eerder te helpen.

    Wellicht gelooft u niet in beloften, laat dan onze daden voor zich spreken.

    Met vriendelijke groet,

    DIT is TV B.V.
    Contactnummer: 0900 - 2010000 €1,- per gesprek

  2. Auteur
    Cookiepuck84
    Datum
    Ik wacht nog steeds af
  3. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    Geachte heer Lammers,

    Wilt u uw ordernummer met ons delen? Wellicht is uw probleem al opgelost anders zullen we dat direct voor u regelen.

    Met vriendelijke groet,

    Laura Lallie
  4. Auteur
    Cookiepuck84
    Datum
    100044220
  5. Auteur
    Cookiepuck84
    Datum
    Mijn klacht is zeker nog niet opgelost.
    Ik wacht af.

    Mvg.

    Everwijn
  6. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    Beste Everwijn,

    Wij hebben in april uw retouraanvraag ontvangen, deze is afgekeurd omdat wij uw retour zending nooit hebben ontvangen. Daarnaast kunnen wij volgens onze algemene voorwaarden een premium tv abonnement niet terug betalen. Als u alsnog uw 4K box opstuurt zullen wij deze alsnog in behandeling nemen.

    Met vriendelijke groet,

    Laura Lallie
  7. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    Beste Everwijn,

    Wij hebben in april uw retouraanvraag ontvangen, deze is afgekeurd omdat wij uw retour zending nooit hebben ontvangen. Daarnaast kunnen wij volgens onze algemene voorwaarden een premium tv abonnement niet terug betalen. Als u alsnog uw 4K box opstuurt zullen wij deze alsnog in behandeling nemen.

    Met vriendelijke groet,

    Laura Lallie
  8. Auteur
    Cookiepuck84
    Datum
    Ik heb een email van dit is tv waar in staat dat mijn retourzending in goede orde os ontvangen. Ook heb ik het verzendbewijs. Typisch dat dotistv zo reageert. Een tv anbonement waar ik geen gebruik van heb gemaakt en noet kunnen maken is helemaal onzin en dit binnen de bedenktermijn van 14 dagen die ditistv aan de laars lapt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cookiepuck84
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry