Klacht Ditistv.nl: Producten gekocht en NOOIT geleverd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 162826
Gebruiker
EHC
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik ben sinds Januari bezig met dit bedrijf om mijn geld terug te krijgen.
Men heeft mij voorgelogen dat het product was geleverd terwijl dit niet zo is.
Al meer dat 20x contact gehad met dit bedrijf en ze blijven mij aan de lijn houden dat ze "ermee bezig zijn".

Echt waardeloos bedrijf!!!

De oplossing

Ik wil mijn geld terug!

6 reacties

  1. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    Beste heer/mevrouw Coffie

    U heeft bij ons wederom aangegeven dat uw bestelling niet is geleverd. Wij hebben hiervoor destijds een onderzoek laten opstarten door de bezorgdienst DHL. Hieruit is gebleken dat uw pakket wel is aangekomen. De datum van levering was 5-2-2016. Hier onder een link naar de track en trace:

    http://www.dhl-tracknet.nl/cgi-bin-al/UFA100/NL/?type=U&zoekVeld=JJD00009000592854402816

    Op uw verzoek hebben we nogmaals een onderzoek aangevraagd bij DHL. Hiervan hebben wij nog geen reactie mogen ontvangen. Zodra wij reactie krijgen van DHL zullen we dit naar u terugkoppelen.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    DITisTV serviceteam
  2. Auteur
    EHC
    Datum
    Inmiddels zijn wij al ruim 8 weken verder met dit uitzoekwerk!
    Ik ben het zat, nogmaals ik eis mijn geld terug!
  3. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    Beste heer/mevrouw Coffie,

    U heeft bij ons wederom aangegeven dat uw bestelling niet is geleverd. Wij hebben hiervoor destijds een onderzoek laten opstarten door de bezorgdienst DHL. Hieruit is gebleken dat uw pakket wel is aangekomen. De datum van levering was 5-2-2016.

    Zoals in de eerdere correspondentie al aangegeven loopt het 2e onderzoek van DHL nog op dit moment. We hebben nogmaals om een reactie gevraagd.

    Zodra we een reactie hebben van DHL contacteren we u.

    Met vriendelijke groet,

    DITisTV serviceteam
  4. Auteur
    EHC
    Datum
    Je feedback klopt voor geen meter!
    Ik heb vanaf dag 1 gemeld dat ik het nooit van ontvangen.
    Vervolgens hebben jullie mij voorgelogen dat jullie bewijs hadden van aflevering toen ik DHL zelf had gebeld omdat jullie er zogenaamd me klaar waren.

    Voor de zoveelste keer ik wil mijn geld terug!!!
  5. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    Beste heer/mevrouw Coffie,

    Wij vinden het erg vervelend om wederom van u te horen dat uw bestelling niet is geleverd. Echter, zoals inmiddels al meerdere keren aangegeven en via verschillende communicatie, hebben wij uw bestelling afgeleverd op 5-2-2016. Wij hebben de afgelopen week nog intensief contact gehad met DHL over deze order en ze bevestigen na het tweede onderzoek wederom dat uw bestelling gewoon geleverd is.

    U heeft hierdoor geen recht op creditering van uw aankoop bedrag.

    Groet,

    DITisTV serviceteam
  6. Auteur
    EHC
    Datum
    Men heeft hier TOTAAL geen oplossing gebonden maar misbruik gemaakt om mij als klant zo af te schoffelen!
    Ik heb nog steeds noch mijn geld noch product ontvangen!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
EHC
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?