Opgelost door Ditistv.nl: retour gestuurd, maar geen reactie over terugbetalen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 164792
Gebruiker
rphilippen
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Na herhaaldelijk te mailen krijg ik geen antwoord. Pakket retour gestuurd en 1 april aangetekend door ditistv in ontvangst genomen. Helemaal klaar met deze onzin. Ik probeer het nu maar via deze weg, in de hoop dat ik mijn €198,- terug krijg.

De oplossing

bedrag terug storten op mijn rekening

5 reacties

  1. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    DIT is TV B.V.
    Wilhelminasingel 64
    6221BK Maastricht

    Maastricht, 23 augustus 2016

    Geachte heer/mevrouw Philippen,

    Tot onze grote spijt hebben wij moeten concluderen dat wij uw klacht nog niet hebben kunnen verwerken en afhandelen. Dit is niet correct en hier bieden wij onze oprechte excuses voor aan.

    Wij kunnen ons goed voorstellen dat DIT is TV in de afgelopen periode op z’n minst voor irritatie heeft gezorgd en uw consumentenvertrouwen heeft geschaad. Dit rekenen wij ons zeer aan.

    Achter ieder probleem schuilen excuses en oorzaken, maar wij kunnen ons voorstellen dat u hier niet op zit te wachten. En dat hoeft ook niet.

    Het enige dat telt is dat wij uw probleem zo snel mogelijk oplossen. De laatste periode hebben wij alle zeilen bijgezet en hebben wij onze bedrijfsvoering drastisch veranderd. Voor de laatste keer vragen wij uw geduld en verzoeken wij u ons maximaal 14 dagen de tijd te geven om uw probleem te verhelpen. Wij gaan uiteraard ons best doen om u eerder te helpen.

    Wellicht gelooft u niet in beloften, laat dan onze daden voor zich spreken.

    Met vriendelijke groet,

    DIT is TV B.V.
    Contactnummer: 0900 - 2010000 €1,- per gesprek

  2. Auteur
    rphilippen
    Datum
    Beste ditistv,

    Ik zal het maar weer moeten afwachten. Zoals ik vaker heb moeten doen.

    Met vriendelijke groet,

    Ricardo Philippen
  3. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    Goedemiddag meneer Philippen,

    Zojuist heb ik uw klacht bekeken en kan u mededelen dat uw terugbetaling vandaag, 23-8-2016 in orde is gemaakt. Graag hoor ik nog even of u het geld in goede orde heeft ontvangen.

    Als dit het geval is zou ik u vriendelijk willen verzoeken om uw klacht te verwijderen, aangezien we deze hebben kunnen afhandelen.

    Alvast bedankt en nog een prettige dag toegewenst.

    Met Vriendelijke Groet,

    Laura Lallie
    DIT is TV Serviceteam
  4. Auteur
    rphilippen
    Datum
    Dat zal ik dan zeker doen. Ik laat het U weten.

    Met vriendelijke groet,

    Ricardo Philippen
  5. Auteur
    rphilippen
    Datum
    Uiteindelijk toch mijn geld terug gekregen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
rphilippen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen