Opgelost door Ditistv.nl: retour gestuurd, maar geen reactie over terugbetalen

rphilippen

Na herhaaldelijk te mailen krijg ik geen antwoord. Pakket retour gestuurd en 1 april aangetekend door ditistv in ontvangst genomen. Helemaal klaar met deze onzin. Ik probeer het nu maar via deze weg, in de hoop dat ik mijn €198,- terug krijg.

bedrag terug storten op mijn rekening

Ditistv.nl
    DIT is TV B.V.
    Wilhelminasingel 64
    6221BK Maastricht

Maastricht, 23 augustus 2016

Geachte heer/mevrouw Philippen,

Tot onze grote spijt hebben wij moeten concluderen dat wij uw klacht nog niet hebben kunnen verwerken en afhandelen. Dit is niet correct en hier bieden wij onze oprechte excuses voor aan.

Wij kunnen ons goed voorstellen dat DIT is TV in de afgelopen periode op z’n minst voor irritatie heeft gezorgd en uw consumentenvertrouwen heeft geschaad. Dit rekenen wij ons zeer aan.

Achter ieder probleem schuilen excuses en oorzaken, maar wij kunnen ons voorstellen dat u hier niet op zit te wachten. En dat hoeft ook niet.

Het enige dat telt is dat wij uw probleem zo snel mogelijk oplossen. De laatste periode hebben wij alle zeilen bijgezet en hebben wij onze bedrijfsvoering drastisch veranderd. Voor de laatste keer vragen wij uw geduld en verzoeken wij u ons maximaal 14 dagen de tijd te geven om uw probleem te verhelpen. Wij gaan uiteraard ons best doen om u eerder te helpen.

Wellicht gelooft u niet in beloften, laat dan onze daden voor zich spreken.

DIT is TV B.V.
    Contactnummer: 0900 - 2010000 €1,- per gesprek

Beste ditistv,

Ik zal het maar weer moeten afwachten. Zoals ik vaker heb moeten doen.

Ricardo Philippen
    Ditistv.nl
    Goedemiddag meneer Philippen,

Zojuist heb ik uw klacht bekeken en kan u mededelen dat uw terugbetaling vandaag, 23-8-2016 in orde is gemaakt. Graag hoor ik nog even of u het geld in goede orde heeft ontvangen.

Als dit het geval is zou ik u vriendelijk willen verzoeken om uw klacht te verwijderen, aangezien we deze hebben kunnen afhandelen.

Alvast bedankt en nog een prettige dag toegewenst.

Met Vriendelijke Groet,

Laura Lallie
    DIT is TV Serviceteam
    rphilippen
    Dat zal ik dan zeker doen. Ik laat het U weten.

Ricardo Philippen
    rphilippen
    Uiteindelijk toch mijn geld terug gekregen

rphilippen

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?