Klacht Ditistv.nl: sinds maart reageren ze nergens meer op

Gretajagtman van de velde

ik heb al lange tijd problemen met dit is tv
30 maart heb ik de laatste keer antwoord gehad van ze sindsdien hoor ik niks mee rkan niet mee rop de site komen het probleem is dat het niet werkt moest alles opsturen naar ze usb stick en sd kaart en niks retour terug gehad van ze heb ze gevraagd doe mij mijn geld terug maar ze reageren nergens meer op heb dus iets gekocht waar ik niks aan heb
zag het bij kassa voor bij komen dus vandaar dat ik nu ook reageer
heb dit probleem al sinds september vorig jaar
met vr gr ajagtman

geld terug

DIT is TV B.V.
    Wilhelminasingel 64
    6221BK Maastricht

Maastricht, 29 augustus 2016

Geachte mevrouw Jagtman,

Tot onze grote spijt hebben wij moeten concluderen dat wij uw aangegeven klacht nog niet hebben kunnen verwerken en afhandelen. Dit is niet correct en hier bieden wij onze oprechte excuses voor aan.

Wij kunnen ons goed voorstellen dat DIT is TV in de afgelopen periode op z’n minst voor irritatie heeft gezorgd en uw consumentenvertrouwen heeft geschaad. Dit rekenen wij ons zeer aan.

Achter ieder probleem schuilen excuses en oorzaken, maar wij kunnen ons voorstellen dat u hier niet op zit te wachten. En dat hoeft ook niet.

Het enige dat telt is dat wij uw probleem zo snel mogelijk oplossen. De laatste periode hebben wij alle zeilen bijgezet en hebben wij onze bedrijfsvoering drastisch veranderd. Voor de laatste keer vragen wij uw geduld en verzoeken wij u ons maximaal 14 dagen de tijd te geven om uw probleem te verhelpen. Wij gaan uiteraard ons best doen om u eerder te helpen.

Wellicht gelooft u niet in beloften, laat dan onze daden voor zich spreken.

DIT is TV B.V.
    Contactnummer: 0900 - 2010000 €1,- per gesprek
    Gretajagtman van de velde
    het zou wel zo prettig zijn als dit is tv nu eens wat doet en mijn verzoek om mijn geld terug te storten ook doet
    want dat is het enige wat ik nog wil hoef geen update of wat dan ook meer gewoon mijn geld terug
    Geachte mevrouw Jagtman,

Wilt u uw ordernummer met ons delen? Dan kunnen wij direct een passende oplossing voor u zoeken.

Laura Lalli
    Gretajagtman van de velde
    mijn order nr heb ik al een doorgegeven wil gewoon antwoord of ik mijn geld terug krjg zal nog een maal mijn gegevens doen
    ajagtman
    refcode 100026401
    zo staat het op de doos
    met vr gr jagtman
    Geachte mevrouw Jagtman,

Op 1 mei 2015 hebben wij u spullen naar u geretourneerd. Daarna hebben wij nooit meer iets van u vernomen tot deze klacht.

Mocht u alsnog problemen ervaren met uw DIT is TV product kunt u via onderstaande link een RMA aanvragen.

Laura Lallie
    Gretajagtman van de velde
    er is geen oplossing voor mijn klacht gedaan