Opgelost door Ditistv.nl: Software problemen

cazs

Installatie van het produkt zou heel gemakkelijk zijn, dit was echter best lastig. Eenmaal zover dat we wilden gaan kijken, bleek het aanbod erg groot. Wij blij. Echter, voor je eenmaal zover bent dat je kunt gaan kijken (als dat al lukt) ben je minimaal een half uur verder door de streams die je moet uitproberen of die de film of serie wel "pakken" . Dat is niet meer van deze tijd en dit heb ik ook gecommuniceerd met Dit is TV. Dat bleek echter zo te horen. Plotseling was ook de datum niet meer correct (stond op ergens halverwege de jaren 80). Na mailcontact doorgekregen dat ik dan een reset kon doen en hoe ik dat kon doen. Dit was allemaal goed omschreven en goed op te volgen. Hierna stond de datum correct maar was de ondertiteling niet meer mogelijk. Hier ook weer opties voor gekregen maar tot op heden is dat niet meer gelukt. Het lange, lange wachten voor je iets kunt kijken maakt het voor ons een miskoop met te grote beloften voor een slecht produkt.

Wij zouden graag de box retour willen zenden en ons geld geretourneerd krijgen.

Ditistv.nl
    Goedemiddag mevrouw Zaal,

Hierbij mijn reactie op de door u aangegeven klacht. Hierin geeft u aan nog niet optimaal te hebben kunnen genieten van uw box. Uw bestelling 100037580 van 14 augustus 2015 valt buiten onze 2 weken zichttermijn, waardoor het aankoopbedrag niet teruggestort zal worden.

Echter valt u nog gewoon binnen de 2 jaar garantie van ons product. Waarbij u kunt retourneren voor een vervangend product.

In de omschrijving van het box probleem zie ik vooral software problemen. Daarom zou ik u onze nieuwste software gratis willen aanbieden. Via onderstaande link en instructies te gebruiken.

Seven software code: http://ditis.tv/2bk4cV0

Deze werkt gedurende de komende 7 dagen, hierna zul je (kosteloos) een nieuwe code moeten aanvragen als je hem nog niet hebt gebruikt. Deze code is persoonlijk en mag niet (openbaar) gedeeld worden; dan vervalt je licentie.

De handleiding voor het installeren van de SEVEN vind je hier;

Let op! Bij het gebruik van een reeds nieuwe bestelde box, hoef t de box niet gereset te worden. Volg dan enkel de stappen vanaf stap 1.

Ik hoop dat ik hierbij je klacht heb kunnen oplossen en wil je nog een fijne dag toewensen.

Met Vriendelijke Groet,

Laura Lallie
    DIT is TV Serviceteam
    cazs
    Wij snappen dat de aankoopdatum te ver in het verleden ligt om de aankoopsom terug te ontvangen. We snappen ook de oplossing, we hopen van harte dat het werkt omdat eerdere updates niet succesvol waren en we eigenlijk wel klaar zijn met het produkt. Maar we gaan het proberen en zien dan verder.