Klacht Ditistv.nl: Software werkt niet

Rolce_5

Als je via de software sport wilt kijken werken de links niet en moet de software heel erg lang laden. Heb er al voor gemaild maar krijg geen antwoord. Zeer slecht bedrijf!

Goede software die ge-update wordt en werkt

Ditistv.nl
    Goedemiddag meneer Jordaans,

Via ons systeem kan ik uw klantenservice responses niet terugvinden. Verder heeft u geen ordernummer opgegeven. Toch zou wil ik u verder willen helpen.

Ervan uitgaande dat u nog niet onze vernieuwde Seven software in gebruik heeft, wil ik u deze gratis aanbieden. Verder een code om 12u lang premium uit te proberen, waarbij er een grote keuze wordt geboden van sportzenders.

Seven software code: http://ditis.tv/2bk4cV0

Deze werkt gedurende de komende 7 dagen, hierna zul je (kosteloos) een nieuwe code moeten aanvragen als je hem nog niet hebt gebruikt. Deze code is persoonlijk en mag niet (openbaar) gedeeld worden; dan vervalt je licentie.

De handleiding voor het installeren van de SEVEN vind je hier;

Let op! Bij het gebruik van een reeds nieuwe bestelde box, hoef t de box niet gereset te worden. Volg dan enkel de stappen vanaf stap 1.

Premium code: http://ditis.tv/2bLMqLx

Instructies uit onze handleiding: http://ditis.tv/premtvhand of voor SEVEN gebruikers gebruik de Premium Seven handleiding:

NB. Je kunt de code op meerdere DIT is TV Boxen in huis instellen, maar je kunt maar op EEN Box tegelijk kijken. Zodra je met dezelfde code op meerdere Boxen tegelijk gaat kijken wordt je code geblokkeerd en zul je een nieuwe moeten aanschaffen. Let hier dus goed op.

Ik hoop dat we uw klacht op deze manier kan oplossen en wil u nog een prettige dag toewensen.

Met Vriendelijke Groet,

Laura Lallie
    DIT is TV Serviceteam

Hoi Laura,
    Ik heb op de link geklikt om een code te krijgen om de software te downloaden maar de link werkt niet. kan je een nieuwe link sturen?

Mvg Roy
    Ditistv.nl
    Rolce_5
    De premium code werkte nog niet