Opgelost door Ditistv.nl: SPAM

RAC

Ditistv blijft SPAM versturen, maar verschuilen zich zogenaamd achter "partners".
Erg makkelijk. Er is ook geen afmeldknop te vinden in mails.

Advies: meld de klacht bij de autoriteit consument en markt. Makkelijk via google te vinden.

Stoppen met SPAM versturen

Ditistv.nl
    Geachte heer/mevrouw Tabak,In elke mail die wij verzenden staat een knop "uitschrijven" onder aan in de mail. Als u daar op klikt wordt u gevraagd of u een reden aan wilt geven waarom u uit wilt schrijven en dan bent u uitgeschreven van onze nieuwsbrief. Ik heb het afwezig zijn van deze afmeldknop zoals u aangeeft zojuist nog nagekeken in de nieuwsbrief van vandaag en deze is aanwezig en werkt naar behoren. Wellicht geeft uw mailprogramma niet alle links in de mail weer op dit moment. Dat zou u nog even na kunnen kijken.Met vriendelijke groet,
    Angelique Staal Manager DIT is TV helpdesk
    RAC
    Die knop staat er niet. Waar kan ik de mail naar toe doorsturen zodat u dat kan zien?
    Ditistv.nl
    Stuurt u de mail maar door naar angelique@ditistv.nl als u zou willen. Dan kan ik zien of u het over dezelfde email heeft als ik net voor u heb gecontroleerd.
    Ditistv.nl
    Geachte heer Tabak, Beste Remko,Ik krijg zojuist bevestiging dat de namen die geen nieuwsbrief meer zouden willen ontvangen zojuist zijn verwijderd uit het systeem bij onze partners.
    Hopende je hiermee van dienst te zijn geweest.Met vriendelijke groet,
    Angelique Staal Manager DIT is TV helpdesk
    Opgelost

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?