Klacht Ditistv.nl: tv box 8k

Klachtnummer
# 196720
Gebruiker
antoinette
Datum
2 reacties

Details

De klacht

23 okt tv box 8k besteld en nog steeds niet geleverd.
Naar tientallen contact pogingen en van het kastje naar de muur gestuurd worden.......nog steeds niks.
Aangifte gedaan van oplichting bij de politie 17-11-2016.
Ook geprobeerd om de bestelling te annuleren maar dat lukte al niet meer.
Zelfs aangeboden om het zelf op te halen bij de WILHELMINASINGEL 64 te Maastricht op het hoofdkantoor.
Dat kon ook al niet!!!!!!!
wat nu?????????

Antoinet

De oplossing

139 euro terug

2 reacties

  1. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    Goedemorgen mevrouw van Doesburg,

    Het is jammer om te horen dat u uw bestelling reeds nog niet in ontvangst heeft mogen nemen. Onze excuses hiervoor.

    In het systeem zie ik inderdaad staan dat je 8k bestelling reeds nog niet klaargemaakt kon worden voor zending. Dit vanwege wat obstakels en wisselingen binnen ons bedrijf, die we nog niet volledig hebben kunnen afronden. We hadden dit ook graag anders gezien.

    Ik heb je annuleringsverzoek doorgezet, zodra dit in orde is gemaakt, kan er overgegaan worden tot terugbetaling. Dit kan echter wat langer duren vanwege een achterstand in terugbetaling. Echter hoeft u zich geen zorgen te maken, u heeft recht op het aankoopbedrag.

    Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd, via onderstaande ticket zal u op de hoogte worden gehouden over de annulering etc.

    Nog een prettige dag toegewenst.

    Met Vriendelijke Groet,

    Laura Lallie
    DIT is TV Serviceteam

    order: 100048404
    ticket: GQA-58417
  2. Auteur
    antoinette
    Datum
    Ik ga niet akkoord met nog langer wachten op mijn geld. Ik wacht al heel lang en word zo mooi aan het lijntje gehouden. Wil nu mijn geld zodat ik wel bij een betrouwbaar bedrijg kan bestellen met goede service

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen