Klacht Ditistv.nl: Waardeloos apparaat en geen klantenservice.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 182921
Gebruiker
Hendriks
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Ik heb Dit is TV basic op 07 oktober 2015 besteld. Na een aantal weken ontving ik de bestelling. Na installatie heeft het apparaat plus minus 3 maanden gefunctioneerd.
Daarna niet meer. Op mijn e-mails werd vervolgens niet gereageerd. En de helpdesk bellen bleek een tweede manier van het bedrijf om mensen op te lichten.
Volgens de K.v.K. is het bedrijf gevestigd aan de Wilhelminasingel 64 te Maastricht.
Ik heb dat adres bezocht. Hier bleek te zijn gevestigd: Karin Vermeulen&Paul Grandjean, Hogervorst advocaat mediator en Systeem Makelaardij.
Een soort studentenhuis.

De oplossing

Ik wil het factuurbedrag van 64,95 euro terug.

9 reacties

  1. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    DIT is TV B.V.
    Wilhelminasingel 64
    6221BK Maastricht

    Maastricht, 29 augustus 2016

    Geachte heer Hendriks,

    Tot onze grote spijt hebben wij moeten concluderen dat wij uw aangegeven klacht nog niet hebben kunnen verwerken en afhandelen. Dit is niet correct en hier bieden wij onze oprechte excuses voor aan.

    Wij kunnen ons goed voorstellen dat DIT is TV in de afgelopen periode op z’n minst voor irritatie heeft gezorgd en uw consumentenvertrouwen heeft geschaad. Dit rekenen wij ons zeer aan.

    Achter ieder probleem schuilen excuses en oorzaken, maar wij kunnen ons voorstellen dat u hier niet op zit te wachten. En dat hoeft ook niet.

    Het enige dat telt is dat wij uw probleem zo snel mogelijk oplossen. De laatste periode hebben wij alle zeilen bijgezet en hebben wij onze bedrijfsvoering drastisch veranderd. Voor de laatste keer vragen wij uw geduld en verzoeken wij u ons maximaal 14 dagen de tijd te geven om uw probleem te verhelpen. Wij gaan uiteraard ons best doen om u eerder te helpen.

    Wellicht gelooft u niet in beloften, laat dan onze daden voor zich spreken.

    Met vriendelijke groet,

    DIT is TV B.V.
    Contactnummer: 0900 - 2010000 €1,- per gesprek

  2. Auteur
    Hendriks
    Datum
    i give a shit. il wil mijn geld terug. jullie oplichters o.k. geld terug.
    anders wordt het vervelend.
  3. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    Geachte heer Hendriks,

    Mijn excuses voor het ontstane ongemak. Helaas valt uw verzoek tot creditering buiten de zichttermijn van 14 dagen. U heeft natuurlijk wel recht op een werkend product. Via onderstaande link kunt u uw box terug sturen en zullen wij deze repareren dan wel vervangen.

    https://ditistv.nl/sales/guest/form/

    Met vriendelijke groet,

    Laura Lallie
  4. Auteur
    Hendriks
    Datum
    Er valt niets te repareren. Het apparaat is een paar maanden na aankoop out of date. The streaming functioneert niet meer.
    Je moet dan een update kopen. Dat is oplichting.
  5. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    Geachte heer Hendriks,

    Wij geven niet voor niks 2 jaar garantie op alle aankopen, ook uw product behoort naar behoren te functioneren. Updates zijn altijd gratis bij ons. echt u aankoop nog niet functioneren kunt u alsnog een omruiling aanvragen, zie eerder bericht.

    Met vriendelijke groet,

    Laura Lallie
  6. Auteur
    Hendriks
    Datum
    Ik weet niet waar ik moet reageren op de site. Er is niks om aan te klikken en een vervolg vraag te stellen
  7. Auteur
    Hendriks
    Datum
    Bij de link die ze geven kom je bij een aanvraagformulier waarbij je strandt op onvolkomenheden zodat je het formulier niet kan verzenden. Ik ga ervan uit dat dit bewust gedaan is.
  8. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    Beste Joseph,

    U kunt via onderstaande link een RMA aanvragen. Dit functioneert gewoon. Zorg dat u hetzelfde e-mail adres gebruikt als bij uw bestelling.

    https://ditistv.nl/sales/guest/form/

    Met vriendelijke groet,

    Laura Lallie
  9. Auteur
    Hendriks
    Datum
    Van het kastje naar de muur. formulieren die niet werken. Waardeloos

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hendriks
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry