Klacht Ditistv.nl: Wacht al sinds januari op retourbetaling

Jantineberendse

Ik heb een kastje besteld in november 2015. Dit kon niet gel ooi je geleverd worden en het duurde erg lang. Ik heb toen geprobeerd om van de koop af te zien maar dat was niet mogelijk. Ik.moest wachten tot het kastje eind januari 2016 kwam. Het kastje toen gelijk in overleg met bedrijf teruggestuurd. Nu nog steeds geen geld ontvangen. Ik heb al meerdere keren gebeld en ben nu via facebook messenger bezig.

Ik wil mijn bedrag retour.

DIT is TV B.V.
    Wilhelminasingel 64
    6221BK Maastricht

Maastricht, 29 augustus 2016

Geachte mevrouw Berendse,

Tot onze grote spijt hebben wij moeten concluderen dat wij uw aangegeven klacht nog niet hebben kunnen verwerken en afhandelen. Dit is niet correct en hier bieden wij onze oprechte excuses voor aan.

Wij kunnen ons goed voorstellen dat DIT is TV in de afgelopen periode op z’n minst voor irritatie heeft gezorgd en uw consumentenvertrouwen heeft geschaad. Dit rekenen wij ons zeer aan.

Achter ieder probleem schuilen excuses en oorzaken, maar wij kunnen ons voorstellen dat u hier niet op zit te wachten. En dat hoeft ook niet.

Het enige dat telt is dat wij uw probleem zo snel mogelijk oplossen. De laatste periode hebben wij alle zeilen bijgezet en hebben wij onze bedrijfsvoering drastisch veranderd. Voor de laatste keer vragen wij uw geduld en verzoeken wij u ons maximaal 14 dagen de tijd te geven om uw probleem te verhelpen. Wij gaan uiteraard ons best doen om u eerder te helpen.

Wellicht gelooft u niet in beloften, laat dan onze daden voor zich spreken.

DIT is TV B.V.
    Contactnummer: 0900 - 2010000 €1,- per gesprek

Jantineberendse
    Dan wacht ik de betaling af. Ik hoop dat ik rond 14 september mijn geld op de bank heb staan.
    Hallo Jantine,

Wilt u uw ordernummer met ons delen dan zal ik even kijken of uw probleem reeds is opgelost en anders zorgen dat u direct een passende oplossing ontvangt.

Laura Lallie
    Beste Laura,
    mijn ordernummer is: Order ID: 100040253.
    RMA ID: AS-100040253
    Aangevraagd op: 15 jan. 2016 11:17:08
    Mijn IBAN is: NL 56 ABNA 0601488016 tnv JE Berendse
    Ik hoop dat je hiermee voldoende informatie hebt

Jantine Berendse
    Goedemiddag,

Ik heb even alles voor u nagekeken; u hebt destijds met Paypal betaald. Wij hebben uw retour goedgekeurd; als u een claim indient bij Paypal dan zullen zij het bedrag retour betalen.

Laura Lallie
    Jantineberendse
    DitisTV vraagt om een claim via Paypal in te dienen. Dit is niet mogelijk omdat ik al eerder via Paypal een verzoek heb ingediend en dit is niet nogmaals mogelijk. Vorige keer is er niets met deze claim gebeurd en dus verlopen.
    Nog steeds geen geld retour. Ik heb ook gewoon mijn bankrekeningnummer doorgegeven.