Opgelost door Ditistv.nl: wel betaald 130 euro in juni 27 nog niets ontvangen

Fransslag

ik heb op 27 juni 2016 een kastje besteld bij dit is tv vele malen gemaild steeds beloofd dat de levering komt wil mijn geld terug 130 euro f.slagt ringweg 43 Zaandam

of nog deze week mijn betaalde kastje tot uiterlijk 8 september levering of mijn geld terug

Ditistv.nl
    Geachte heer Slagt,

Ik ben blij dat ik u kan informeren dat wij op dit moment de laatste achterstallige orders aan het verwerken zijn. Wellicht heeft u inmiddels uw bestelling ontvangen, anders in ieder geval deze week nog.

Laura Lallie
    Fransslag
    het kastje is binnen maar de CODES VOOR PRIUM TV ZOU MET 2 WERK DAGEN KOMEN U RAAD HET AL MOOI NIKS WEL GEMAILD HOOP EXCUUS NU 20=09 NOG NIKS GEEN CODES
    Ditistv.nl
    Beste heer Slagt,

Wij hebben zojuist uw Premium TV code uitgeleverd.

Wij wensen u alsnog veel kijkplezier.

Laura Lallie
    Fransslag
    nou eindelijk mijn code binnen ik ben best wel sLim met techniek na 2 DAGEN HET OPGEGEVEN IK KREEG HET KASTJE NIET AAN DE PRAAT NOU HEB IK EEN DAMSUNG TV NA WAT ZOEKEN vond ik de ap smart itpv ik had binnen 4 minuut op mijn eigen tv ZONDER HET KASTJE DUIZENDEN PERFECY WERKENDE KANALEN DUS JA DITISTV WERKT ECHT OP DE TV HET KASTJE KOPEN IS ONZIN ALLEEN ABBO IPTV IS GENOEG GR FRANS ZAANDAM

Fransslag

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?