Klacht Ditistv.nl: Werkt niet (al 2 maanden verder inmiddels)

BiancaS

Apparaat werkt niet, loopt alleen maar vast. Al 2 maanden bezig met de "klantenservice". Oplossingen werkten niet. Zou nieuw apparaat krijgen, maar nog steeds niet ontvangen. Na anderhalve maand en heel veel contact was ik het zat en wilde mijn geld terug. Ze verwezen me naar de website om dit aan te vragen. Afgewezen omdat het opengemaakt was (wat ze dus al wisten bij doorverwijzen) en durven vervolgens te zeggen "maar we helpen u graag enige problemen op te lossen". Inmiddels krijg ik gewoon helemaal geen reactie meer.

Ik wil eigenlijk gewoon graag mijn geld terug, want inmiddels is er geen vertrouwen meer. Maar op zijn minst wil ik gewoon een apparaat dat werkt!

Ditistv.nl
    Beste klant,Ik heb een ticket voor u geopend, zodat onze klantenservice u technische ondersteuning kan bieden. Het ticketnummer is WNC-03495 , u ontvangt hier ook een email over vanuit uw klantaccount.
    Ik kan helaas niet beoordelen of alle vragen al gesteld zijn en de collega's van de klantenservice adviseren u graag. U krijgt een email van het geopende ticket zodat u daarop kunt reageren. Mochten de collega's u middels het ticket niet kunnen helpen, en de box of de software een defect bevatten, dan zullen we deze natuurlijk voor u vervangen.
    Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat u alsnog op korte termijn veel kijkplezier zult beleven van uw DT is TV BOX.
    Met vriendelijke groet,DIT is TV service team
    BiancaS
    Ik heb al meerdere malen ticketnummers gekregen en al denk ik 10x contact gehad met de "klantenservice". Ik wil gewoon dat jullie mij een nieuw apparaat toesturen (als geld terugkrijgen absoluut geen optie is). Ik heb niks aan technische ondersteuning, want hij werkt niet en ik kan dus niks doen. Ook al bestandjes vervangen etc. Niks werkt. Dat zouden jullie ook moeten zien aan alle contacten die er inmiddels zijn geweest via telefoon, email, facebook en nu dit.. Kunnen jullie dit zsm regelen?
    BiancaS
    Ik zie net het mailtje. Ik zal nog even afwachten of er inderdaad contact met ons wordt opgenomen om de box te vervangen..
    Ditistv.nl
    Mijn collega's hebben een mogelijke oplossing voor het probleem in het ticket geupdate. Wij hopen dat we uw klacht hiermee hebben kunnen verhelpen en hopen dat u veel kijkplezier van uw DIT is TV box zult beleven.
    Met vriendelijke groet,DIT is TV service team
    BiancaS
    Maken jullie nou een grapje. Heb deze zogenaamde oplossing denk ik al 10x gekregen! Dat is dus geen oplossing. Jullie willen maar steeds dat ik iets aanpas in de box door iets te doen in de instellingen. Voor de 100e keer.. Ik kom niet eens bij instellingen, want heel die #*!# box doet het niet!!! Als jullie alle correspondentie eens zouden lezen, dan weet je dat.. Volgens mij heb ik mijn geld gewoon weggegooid en zie ik daar gewoon nooit meer iets van terug! Stilletjes hoop ik nog, maar........

BiancaS

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?