Klacht Ditistv.nl: werkt niet en geen hulp. wel beloven en niets doen

Klachtnummer
# 182883
Gebruiker
Tys8
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Niet nakomen van beloofde dingen. Geld terug, wat achteraf niet kan, nieuwe box waarvoor ik me moet aanmelden en na aanmelden kan ik niets invoeren want heb niets afgenomen,nieuwe hdmi kabel
veel klachten dat het niet werkt en vaak opnieuw moet installeren
kast is al een keer eerder geretourneerd
herhaaldelijk verzoek voor geld terug circa 220 euro
geen goede reacties op mail en facebook op de gestelde vragen, heb over de 10 incidentnummers
niemand die moeite voor je doet om te helpen
mocht het nodig zijn heb ik de incidentnummers en dergelijke nog
heb de box al maanden niet meer aan en ben al ruim over een jaar aan het mailen met hun

De oplossing

Geld terug
219,97

6 reacties

  1. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    DIT is TV B.V.
    Wilhelminasingel 64
    6221BK Maastricht

    Maastricht, 29 augustus 2016

    Geachte heer bolding,

    Tot onze grote spijt hebben wij moeten concluderen dat wij uw aangegeven klacht nog niet hebben kunnen verwerken en afhandelen. Dit is niet correct en hier bieden wij onze oprechte excuses voor aan.

    Wij kunnen ons goed voorstellen dat DIT is TV in de afgelopen periode op z’n minst voor irritatie heeft gezorgd en uw consumentenvertrouwen heeft geschaad. Dit rekenen wij ons zeer aan.

    Achter ieder probleem schuilen excuses en oorzaken, maar wij kunnen ons voorstellen dat u hier niet op zit te wachten. En dat hoeft ook niet.

    Het enige dat telt is dat wij uw probleem zo snel mogelijk oplossen. De laatste periode hebben wij alle zeilen bijgezet en hebben wij onze bedrijfsvoering drastisch veranderd. Voor de laatste keer vragen wij uw geduld en verzoeken wij u ons maximaal 14 dagen de tijd te geven om uw probleem te verhelpen. Wij gaan uiteraard ons best doen om u eerder te helpen.

    Wellicht gelooft u niet in beloften, laat dan onze daden voor zich spreken.

    Met vriendelijke groet,

    DIT is TV B.V.
    Contactnummer: 0900 - 2010000 €1,- per gesprek

  2. Auteur
    Tys8
    Datum
    Ik hoef geen reactie meer behalve mijn geld terug
    Dat is alles wat ik vraag
    Dus wacht nu nog een week de reactie af
  3. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    Geachte heer Bolding,

    Uw bestelling dateert van 15 maart 2015, in oktober 2015 heeft u een omruiling aangevraagd welke ook is verwerkt. Dit was al reeds na de zichttermijn waardoor terugbetaling niet aan de orde is. Mocht u alsnog problemen ervaren met uw box zullen we deze repareren of vervangen. Met onderstaande link kunt u een RMA aanvragen.

    https://ditistv.nl/sales/guest/form/

    Met vriendelijke groet,

    Laura Lallie
  4. Auteur
    Tys8
    Datum
    Ik ga niet akkoord
    Vooraf heb ik al moeite moeten doen voor een nieuwe
    De nieuwe werkt ook niet
    er word mij al maanden een nieuwe beloofd en nieuwe hdmi kabel
    Voor mij telt maar 1 ding
    geld terug
    Ik ben al vanaf het begin aan het mailen en bellen wat al genoeg tijd en geld heeft gekost
    ben er klaar mee
    alleen geld terug telt
    verdiep je maar in mijn geschiedenis mailingen
  5. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    Geachte heer Bolding,

    Helaas moet ik u melden dat wij niet kunnen afwijken van onderstaande procedure. Wenst u alsnog gebruik te maken van de garantie dan weet u ons te vinden.

    Met vriendelijke groet,

    Laura Lallie

    Geachte heer Bolding,

    Uw bestelling dateert van 15 maart 2015, in oktober 2015 heeft u een omruiling aangevraagd welke ook is verwerkt. Dit was al reeds na de zichttermijn waardoor terugbetaling niet aan de orde is. Mocht u alsnog problemen ervaren met uw box zullen we deze repareren of vervangen. Met onderstaande link kunt u een RMA aanvragen.

    https://ditistv.nl/sales/guest/form/

    Met vriendelijke groet,

    Laura Lallie
  6. Auteur
    Tys8
    Datum
    Ik heb gebeld en er is een nieuwe melding gemaakt
    na 1 week niets gehoord en weer gebeld
    weer bellen te reageren
    na 4 dagen weer gebeld en is mij toegezegd dat de leidinggevende dezelfde dag zou reageren
    nu weer 2 dagen verder en geen reactie