Klacht Ditistv.nl: Wil snel de box terug sturen.

Klachtnummer
# 186911
Gebruiker
Deniz sneller
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Heb al meerdere keren de box willen terug sturen en altijd weten zij weer te draaien dat het niet mogelijk is. De box doet het niet en zij vinden van wel. Vind 90 euro alleen voor de box wel duur en dan doet die het ook nog niet. Zij hebben geen ervaring. In de eerste jaar wou ik het al terug sturen maar dat mocht niet niet. Heb ook alzovaak gebeld (0900 nummer)

De oplossing

Mijn geld terug krijgen. Voor alle telefoontjes die zijn gepleegd dat zal wel denk ik niet. Heb geen bewijs meer van.

3 reacties

  1. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    Goedemiddag mevrouw Sneller,

    Het is jammer om te horen dat u nog niet veel plezier heeft kunnen beleven van uw DIT is TV box en de uw klachten nog niet opgelost zijn. Onze excuses hiervoor.

    Uw bestelling 100028122 (juni 2014) valt echter nu al een tijdje buiten de garantie. Maar toch zou ik graag willen helpen. We hebben een aantal van onze basic gebruikers een deal gegeven om voordeliger over te stappen op een Andriod box, een up to date box en van deze tijd. Echter verkopen we alleen nog 4k boxen op het moment.

    Daarom zal ik navraag doen hogerop of ik u een 4k deal mag aanbieden. Hier kom ik dan nog op terug.

    Ik hoop u voor nu voldoende te hebben geïnformeerd en wens u nog een prettige dag.

    Met Vriendelijke Groet,

    Laura Lallie
    DIT is TV Serviceteam

    Ticket: WEA-17980
  2. Auteur
    Deniz sneller
    Datum
    Goedemiddag Laura,

    Omdat het zolang duurde komt meer door de service die jullie hebben. Dat is nou jammer. Naar zoveel problemen dan kun je ons wel tegemoet komen. Omdat ik nu reageer is omdat jullie grote baas op tv zijn geweest en dan kan er wel naar gekeken worden. Als dat kosteloos is ga ik ermee akkoord. Groetjes Deniz
  3. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    Goedemiddag mevrouw Sneller,

    In overleg heb ik een deal kunnen sluiten die ik u mag aanbieden.

    Aangezien uw box al buiten de garantie is verlopen, kan ik geen gratis vernieuwing hiervoor aanbieden. Wel kunnen we u onze nieuwste 4k box leveren voor de verlaagde prijs van 60 euro.

    Graag hoor ik even van u of u hiermee akkoord gaan. Dan kan ik dit verder voor u gaan regelen.

    Alvast bedankt voor uw reactie.

    Met Vriendelijke Groet,

    Laura Lallie
    DIT is TV Serviceteam

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen