Klacht Ditzo: Aanvullende pakket het gehele jaar aanpassen bij zwangerschap

Ilseo04

Ik ben er achter gekomen dat ik zwanger ben en ben vervolgens gaan uitzoeken wat voor mij een goede aanvullende zorgverzekering is. Ik wilde dit graag aanpassen maar ben er toen achter gekomen dat het bij Ditzo niet mogelijk is om door het jaar heen je aanvullende verzekering aan te passen bij zwangerschap terwijl dit bij heel veel andere zorgverzekeringen wel mogelijk is, ik vind dit geen service.

Graag een aanpassing waardoor het wel mogelijk wordt om in speciale gevallen alsnog je aanvullende zorgverzekering aan te kunnen passen.

Ditzo
    Je klacht is bij ons in behandeling. Wij hebben je voicemail ingesproken en een ontvangstbevestiging gestuurd.
    Vriendelijke groet, Ditzo
    Ditzo
    Eind vorige week hadden wij telefonisch contact over de uitkomst van je klacht.
    De voorwaarden over het aanpassen van je aanvullende verzekering zijn uitgelegd.
    Van belang is om het aanpassen tijdig te beoordelen. Dat kan uitsluitend tot eind januari. Ditzo mag je klacht sluiten.
    Vriendelijke groet, Ditzo

Ook een klacht indienen over Ditzo?