Opgelost door Ditzo: Bedrag van onterechte declaratie niet teruggestort.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 428393
Gebruiker
A
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Over 2019 heb ik 2 onterechte declataties ontvangen van de Apotheek via Ditzo. Direct uitgezocht en gebelt met Ditzo en Apotheek.
Apotheek bekende schuld en ging creditnota opsturen naar Ditzo. Dit duurde al lang, omdat ze dit maar 1 keer per maand doen. Ditzo weer gebeld en verteld dat de creditnota was opgestuurd. Zij zeiden dat het binnen 3 dagen teruggestort zou worden als ze de creditnota hadden ontvangen.
Weer gebeld omdat het nog steeds na vele weken niet teruggestort was. Nu zij ditzo dat ze idd de creditnota al hadden ontvangen, maar dat ze het nog niet gaan terugstorten. Toen de telefoniste ging uitzoeken hoe deze vertraging heeft kunnen ontstaan werd de verbinding opeens verbroken.
Inmiddels ben ik hier meer uren (loonkosten) en geld (belkosten) aan kwijt dan dat de creditnota aan waarde heeft.
Ik vind het betreurenswaardig dat ik door de fouten van Ditzo hiervoor moet opdraaien.

De oplossing

Ik verwacht gedegen excuses voor het verloop en een vergoeding voor het ongemak en de gemaakte onkosten.

3 reacties

  1. Auteur
    Ditzo
    Datum
    Gisteren sprak u met de klachtbehandelaar van Ditzo en is excuus aangeboden.
    De klachtbehandelaar maakte met u afspraken over het betalen van het bedrag.
    Volgende week is er weer contact.
    Vriendelijke groet, Ditzo
  2. Auteur
    A
    Datum
    Status update:
    5 maart idd kort gesproken met een medewerker van Ditzo. Zij vertelde dat ze pas maandag kon regelen dat het geld terug betaald zou worden. Afgesproken dat ze maandag terug zou bellen. Maandag gebeld en te horen gekregen dat alles geregeld zou zijn. Ik vertelde dat er echter nog geen geld terug was gestort. Ze zou dit gaan uitzoeken en terugbellen. Daarna ben ik niet meer terug gebeld.
    Kortom de klacht is dus nog niet juist afgehandeld. Ben nog in afwachting van terugbel afspraak en verdere compensatie.
  3. Auteur
    Ditzo
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Vandaag hadden wij telefonisch contact.
    Het bedrag is door u ontvangen. Voor de voor u vervelende situatie sturen wij u een attentie.Uw klacht kunnen we daarmee sluiten.
    Vriendelijke groet, Ditzo

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het bedrag wat onterecht was betaald is na een lange wachttijd terug en er is gedacht aan een attentie voor het ongemak.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Ditzo?