Klacht Ditzo: Compensatie verzoek reisverzekering

Marcella

Zeer ontevreden met de gang van zaken wbt mijn reisverzekering bij Ditzo. Door de corona crisis is het sinds maart onmogelijk verder te reizen, toch betaal ik elke maand mijn premie door tot oktober dit jaar. Na verzoek deze stop te zetten was dit niet mogelijk, ondanks dat dit toch duidelijk buiten mijn eigen verantwoordelijkheid valt? Slechte service, nooit meer!

Mijn premie van maart t/m juli terugbetalen en de reisverzekering per direct stopzetten.

Ditzo
    Uw klacht hebben wij in behandeling genomen en graag komen wij telefonisch met u in contact. Zie hiervoor onze e-mail van vandaag.
    Vriendelijke groet, Ditzo
    Ditzo
    Gisteren had u telefonisch contact met onze klachtbehandelaar die een uitleg gaf over uw contract en de bijbehorende voorwaarden. Daarin is aangegeven wanneer beëindiging mogelijk is.
    In goed overleg komt Ditzo u tegemoet. De gemaakte afspraak heeft Ditzo aan u toegezonden via
    de e-mail.
    Vriendelijke groet Ditzo
    Ditzo
    Recentelijk sprak u met de klachtbehandelaar van Ditzo over de oplossing van uw klacht. Deze oplossing vond in goed overleg met u plaats.
    Ditzo heeft nu aan u gevraagd uw klacht te kunnen sluiten?
    Helaas ontvingen wij geen reactie meer van u en daarom sluiten wij het klachtdossier zonder uw akkoord.
    Wilt u toch nog reageren? Dat kan dat uiteraard via de aan u toegewezen klachtbehandelaar.
    Vriendelijke groet,
    Ditzo

Ook een klacht indienen over Ditzo?