Opgelost door Ditzo: Ditzo komt belofte niet na

content Opgelost
Marlijn Hof

Eind vorig jaar heb ik via independer de overstap gemaakt naar ditzo. Bij mn vorige verzekering had ik de basis en aanvullende. In de bevestiging mail stond dat ik niks hoefde te doen, ditzo zou zorgen dat de basis en aanvullende verzekering werd opgezegd. Inmiddels geaccepteerd bij Ditzo, tot mijn verbazing is echter de aanvullende (niet de basis) verzekering bij mijn vorige verzekering blijven staan! Dit kan ik zelf niet (meer) wijzigen ook. Heb al contact gehad met independer (ben hier al aantal weken zoet mee) die ditzo erop heeft gewezen, ook contacr gehad met ditzo (via whatsapp) met de belofte dat het geregeld zou worden. Ik vraag meerdere malen per wanneer dan en wanneer er update zou zijn over de status én terugbetaling. Krijg gewoon géén antwoord! Niet eens dat ze het niet weten, gewoon niks! Super apart en zeer slechte klantenservice!

Ditzo moet, zoals beloofd!, mijn aanvullende verzekering opzeggen bij vorige verzekeraar en zorgen dat de reeds (onterecht) betaalde premie wordt terug gestuurd. Op zn minst reageren op klanten zou zeer prettig zijn via whatsapp.

Ditzo
    Vandaag sprak u met onze klachtbehandelaar. Ditzo heeft uw klacht in behandeling genomen.
    Vriendelijke groet, Ditzo
    Marlijn Hof
    Dat klopt, fijn dat het nu iig wordt opgepakt. Ik wacht nog even af tot wanneer het daadwerkelijk is opgelost.
    Marlijn Hof
    Ditzo heeft aan dat het in orde is, dat mn vorige aanvullende verzekering is beëindigd met terugwerkende kracht op 1 januari. Ik wacht eerst de bevestiging van mn vorige verzekering af voordat ik de klacht sluit.
    Marlijn Hof
    Vandaag bevestiging ontvangen van mn vorige zorgverzekeraar dat de verzekering is beëindigd per 1 januari. De klacht is verder goed opgepakt door Ditzo, vriendelijke dame gesproken en vrij snel opgelost ook. Jammer dat dit via de reguliere manier niet gebeurd is, maar het is nu zo iig gelukt. Ik ben weer blij!

Marlijn Hof
Zoals beloofd mn vorige (aanvullende) verzekering per 1 januari opgezegd.

Ook een klacht indienen over Ditzo?