Opgelost door Ditzo: Ditzo wil mij 28 schadevrije jaren afpakken.

sad Opgelost
Ditzo#autoverzekering

Goedemiddag, bij Ditzo heb ik een autoverzekering afgesloten. Van mijn vorige verzekeraar heb ik een bewijs van de schadevrije jaren per email ontvangen en aan hun overhandigd. Nu willen ze dit nog bevestigd zien op Roydata. Zoals het lijkt kan het wel tot een maand duren tot dit zichtbaar is. Nu willen ze daarom mijn schadevrije jaren op nul zetten. Kan dit zo maar? Is de verklaring van de vorige verzekeraar niet voldoende? Als dat bij Roy data niet snel genoeg of fout gaat ben ik daar dan de dupe van?

Ditzo moet mij netjes behandelen door mij de afgesproken premie te laten betalen. Of de verzekering kosteloos beëindigen zodat ik een fatsoenlijke verzekering kan afsluiten.

Ditzo#autoverzekering
    Het vervolg op mijn klacht: [persoonlijke gegevens verwijderd] van Ditzo wou mij helaas bellen i.p.v. het direct netjes afhandelen. Waarschijnlijk om het hier niet zwart op wit te hebben hoe het gaat. Zoals ik al verwachtte wou ze mij met een kluitje in het riet sturen. Uiteindelijk gaf ze toch toe om de verzekering te beëindigen. Zo dacht ik dat het uiteindelijk toch opgelost was en het achter me kon laten.
    Binnen een mum van tijd krijg ik echter een email dat ze mijn schadevrije jaren hebben afgepakt! Dat ze extra geld willen!
    Daarna een bericht van beëindiging!

Zo denken ze je toch mooi nog even te pakken te nemen.

Schandalig.
    Ditzo
    Ditzo had contact met u waarbij de klachtbehandelaar uitleg gaf over hoe het werkt met de schadevrije jaren en het aanleveren daarvan.
    Uit het gesprek maken wij op dat u onze uitleg begrijpt en dat u blij bent met ons voorstel om uw verzekering tussentijds te beëindigen.
    Met vriendelijke groet, Ditzo

Ditzo#autoverzekering

Ook een klacht indienen over Ditzo?