Klacht Ditzo: Foutieve afhandeling van opgelopen schade!

A. Eigenbrood

Foutieve administratieve afhandeling van de schade aan mijn auto!
Schade verhelpen, daar is geen klacht over.
Wel de verrekening van de schadevrije jaren! Nadat ik de verzekering had afgesloten zijn de voorwaarden inclusief de schadevrijejaren terugval versoberd . Er is voor de bestaande polissen een overgangsregering gemaakt die ook voor mij geld, Daar staat in dat als de nieuwe regeling nadelig is voor mij de oude regeling geld . In de oude regeling zou ik ongeveer 3jaar terugvallen, de nieuwe 19 jaar. Dat betekend bij het afsluiten van een nieuwe verzekering een veel hogere premie! Dit is helaas de tweede keer, de eerste keer is precies hetzelfde voorgevallen. Na contact is dat toen rechtgezet. Zie de bijlage!

Rechtzetten, i.p.v. 19 jaar vermindering ongeveer 3 jaar!

Ditzo
    Ditzo heeft uw klacht in behandeling genomen.
    Vriendelijke groet, Ditzo
    A. Eigenbrood
    Ik weet niet wat er mis gaat, maar er wordt niet gereageerd! Ik stuur hierbij de voorwaarden die bij mijn verzekering van toepassing is. Op pagina 20 vindt u de no claim ladder. U kunt zien wat mijn plichten en rechten zijn!
    Mvg
    A. Eigenbrood
    De klacht loopt nog, het wachten (deze week) is op Ditzo !
    Ditzo
    U sprak op dinsdag 18 februari 2020 telefonisch met de klachtbehandelaar van Ditzo.
    Ditzo onderzocht uw klacht en in het gesprek is het standpunt uitgelegd dat Ditzo zich houdt aan de afspraak met het Verbond van Verzekeraars.
    Dat deze situatie voor u vervelend is begrijpen wij.
    Bent u het nog steeds niet met ons eens en blijft u ontevreden?
    Dan kunt u uw klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD) of rechter.
    Vriendelijke groet, Ditzo

Niets!

Ook een klacht indienen over Ditzo?